L. Hamiltonas nesugebėjo į priekį praleisti C. Leclerco

Arūnas Brasas

9/21/2025

Lewisas Hamiltonas Ferrari
Lewisas Hamiltonas Ferrari

© Ferrari

Nors sulaukė nurodymų iš komandos, Lewisas Hamiltonas nesugebėjo paskutiniame Azerbaidžano GP lenktynių rate praleisti į priekį Charlesą Leclercą.

Artėjant varžyboms prie pabaigos, brito lenktynių inžinierius nurodė sportininkui praleisti komandos draugą. Nors L. Hamiltonas sumažino tempą, jis vis tiek kirto finišo priešais C. Leclercą.

Antroje varžybų pusėje „Ferrari“ buvo nurodžiusi C. Leclercui į priekį praleisti L. Hamiltoną. Italų ekipos sportininkai naudojo skirtingas taktikas. Vėliau sustojimą atlikęs L. Hamiltonas į trasą grįžo su minkštesnio mišinio padangomis, todėl komanda nusprendė savo sportininkus sukeisti pozicijomis, tikėdamasi, kad L. Hamiltonas pavys ir galbūt aplenks priekyje važiavusius varžovus.

„Taigi, Charlesai, norime, kad apsikeistumėte pozicijomis pirmame posūkyje, kad Lewisas galėtų pabandyti pavyti varžovus su vidutinio kietumo padangomis“, – sakė C. Leclerco lenktynių inžinierius Bryanas Bozzi.

Paklusęs komandos nurodymams, C. Leclercas sulėtino tempą ir pirmame posūkyje į priekį praleido L. Hamiltoną. Tačiau britui nepavyko aplenkti varžovų, tad paskutinį ratą jis pradėjo važiuodamas aštuntas ir būdamas priešakyje C. Leclerco. Todėl B. Bozzi pranešė C. Leclercui, kad L. Hamiltonas praleis jį į priekį.

„Jeigu Lewisas neaplenks, mes sukeisime jus vietomis tiesiojoje rato pabaigoje“, – pasakė B. Bozzi, kai sportininkai pradėjo paskutinį ratą.

Jiems išvažiavus iš 16 posūkio, jis pakartojo: „Lewisas praleis tave pagrindinėje tiesiojoje.“

Tuo metu L. Hamiltono lenktynių inžinierius Ricardo Adami jam pasakė: „Gali praleisti Charlesą, jis pusantros sekundės už tavęs“, ir įspėjo apie už jų dešimtoje vietoje važiavusį Isacką Hadjarą.

„Tai paskutinis ratas“, – sakė R. Adami. „Už jo yra Hadjaras, dvi sekundės, Charlesas – 1,5 sekundės už tavęs. Praleisk jį.“

L. Hamiltonas sulėtino tempą artėdamas prie finišo linijos, tačiau vis tiek finišavo priešais C. Leclercą 0,464 sekundės.

Po lenktynių L. Hamiltonas atsiprašė dėl to, kas nutiko.

„Aš akivaizdžiai buvau greitesnis, bet Charlesas kilniai praleido mane į priekį“, – pasakojo L. Hamiltonas.

„Labai vėlai gavau pranešimą, o pats buvau susikoncentravęs į bolidą priešais mane, nors šansų aplenkti buvo kokie 0,001 proc.“

„Aš tikrai pakėliau koją tiesiojoje ir net paspaudžiau stabdį, bet pritrūko apie keturias dešimtąsias. Tai tiesiog buvo mano klaida, todėl atsiprašysiu Charleso. Daugiau taip nebebus.“