L. Hamiltonas pripažintas labiausiai rinkodarai tinkamu sportininku
Arūnas Brasas
10/23/2025


© Ferrari
„SportsPro“ daugkartinį „Formulės 1“ čempioną Lewisą Hamiltoną pripažino labiausiai rinkodarai tinkamu sportininku.
Britas pirmą poziciją sąraše jau buvo užėmęs 2014 m., o dabar prisijungė prie Lionelio Messi, Neymaro ir Simone‘os Biles – vienintelių sportininkų, kurie tokį titulą iškovojo du kartus.
Be L. Hamiltono pasiekimų sporte – septynių čempiono titulų, 105 pergalių „Grand Prix“ lenktynėse, 202 podiumų, 5004,5 taško ir 104 „pole“ pozicijų – „SportsPro“ išskyrė ir jo sėkmę už trasos ribų: mados bei pramogų srityse.
40-metis britas šiemet pasirašė kelias naujas rėmimo sutartis. Be ilgalaikio bendradarbiavimo su „Tommy Hilfiger“, L. Hamiltonas dabar dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Perplexity“ ir „Lululemon“.
„Lululemon“ prekės ženklo ir produktų vadovė Nikki Neuburger „SportsPro“ teigė: „Lewisas įkūnija viską, ko ieškome savo ambasadorių partnerystėse – jis sportininkas, viską atliekantis su tikslu, užsidegimu ir autentiškumu.“
„Jis įkvepia milijonus žmonių visame pasaulyje – ne tik savo išskirtiniais pasiekimais trasoje, bet ir individualumu, savitu stiliumi bei, svarbiausia, užuojauta ir rūpesčiu kitais.“
„Nuo pat pradžių mūsų partnerystė buvo grindžiama bendromis vertybėmis – bendruomenės ir ryšio svarba. Lewisas yra tvirtai pasiryžęs kurti teigiamus pokyčius per savo fondą „Mission 44“, kurį didžiuojamės remdami per iniciatyvą „Lululemon Gives.“
L. Hamiltonas yra kovos su rasizmu ir už didesnę įvairovę automobilių sporte šalininkas, taip pat aktyviai pasisako aplinkosaugos ir socialiniais klausimais. Jo 2021 m. įkurtas fondas „Mission 44“ siekia spręsti įvairovės trūkumą automobilių sporte ir skatinti lygybę.
„Žinau, kad ne kiekvienas jaunas žmogus turi tokias pačias galimybes kaip aš“, – „Mission 44“ svetainėje cituojamas L. Hamiltonas. „Todėl, nepaisant čempiono titulų, pergalių ir „pole“ pozicijų, „Mission 44“ įkūrimas man iki šiol yra didžiausias pasiekimas.“
„SportsPro“ svarbiausių projektų direktorius Michaelas Longas apie sudarytą reitingą sakė: „50 Most Marketable Athletes“ reitingas tapo esminiu sporto industrijos barometru, pateikiančiu vaizdą, kaip kiekvienais metais pasaulyje lyderiaujantys sportininkai formuoja savo komercinį įvaizdį ir prekių ženklų įtaką.“
„Šių metų sąrašas vėl išryškina įvairiapusę pasaulio ikonų ir kylančių žvaigždžių grupę, kurios įkvepia aikštelėje ir kuria reikšmingą poveikį už jos ribų. Prekių ženklams, agentūroms ir teisių turėtojams 50MM išlieka objektyviausias sportininkų rinkodaros potencialo matas.“
2025 m. „SportsPro“ dešimt labiausiai rinkodarai tinkamų sportininkų
1. Lewis Hamilton (Formulė 1)
2. Simone‘a Biles (Gimnastika)
3. Ilona Maher (Regbis)
4. Stephen‘as Curry (Krepšinis)
5. Cristiano Ronaldo (Futbolas)
6. Neymaras (Futbolas)
7. Caitlin Clark (Krepšinis)
8. LeBronas Jamesas (Krepšinis)
9. Giannis Antetokounmpo (Krepšinis)
10. Coco Gauff (Tenisas)


