L. Hamiltonui perėjus į „Ferrari“, stipriai išaugo susidomėjimas italų ekipa
Arūnas Brasas
3/12/2025


© Ferrari
Daugkartinio F-1 čempiono Lewiso Hamiltono perėjimas į „Ferrari“ jau davė teigiamų rezultatų – italų ekipa mėgaujasi didžiausiu sekėjų socialiniuose tinkluose augimu tarp visų komandų.
Brito perėjimas į „Ferrari“ sporto sirgalių tarpe pasiekė aukščiausią įtampos tašką, kai jis pirmą kartą sausio mėnesį apsilankė ekipos bazėje Maranelle, o po to išbandė jos automobilį Fiorano trasoje.
Pirmoji L. Hamiltono, kaip „Ferrari“ lenktynininko, žinutė ir nuotrauka socialiniame tinkle „Instagram“, kurioje jis pozuoja su kostiumu greta „Ferrari F40“, tapo daugiausiai patiktukų sulaukusiu įrašu F-1 istorijoje.
Sporto rinkodaros agentūra „WePlay“ atskleidė duomenis, kurie parodė, jog „Ferrari“ yra sparčiausiai auganti socialinių tinklų sekėjų skaičiumi komanda F-1 čempionate.
Po L. Hamiltono atvykimo, italų ekipa sulaukė daugiau nei 5,5 mln. naujų sekėjų (+18,7 proc.). Tai, anot „WePlay“, yra beprecedentis poveikis.
„Mercedes“ vis dar išlieka daugiausiai sekėjų socialiniuose tinkluose turinčia komanda – 38,57 mln. Ji lenkia „Red Bull“ (35,62 mln.), o trečioje nedaug atsiliekanti „Ferrari“ (35,12 mln.).
Be to, L. Hamiltono prisijungimas prie „Ferrari“ padidino susidomėjimą italų ekipa socialiniuose tinkluose 42 proc.
Sporto rinkodaros agentūros „WePlay“ komercinės plėtros vadovas Kenny Ageris sakė: „Auditorija ir dėmesys yra svarbiausia valiuta sporte – tai skatina vertę transliuotojams, rėmėjams ir rinkodaros specialistams. Žvaigždės sportininkai turi galią drastiškai padidinti savo komandų auditoriją. O „Ferrari“ sutartis su L. Hamiltonu yra puikus to pavyzdys.“
K. Ageris pridurė, kad „WePlay“ sukūrė socialinių tinklų „Power Rankings“ sistemą, siekdama stebėti tokio lygio sportininkų kaip L. Hamiltonas įtaką pasaulinio lygio prekės ženklams, tokiems kaip „Ferrari“.
„Stebėdami šią situaciją sukūrėme „Power Rankings“ sistemą – mūsų patentuotą įrankį, analizuojantį auditorijos dydį, augimą ir įsitraukimą bet kurio sporto prekės ženklo ar komercinių teisių turėtojo platformoje,“ – sakė jis.