L. Hamiltonui skirta 5 sek. bauda

Arūnas Brasas

10/5/2025

Lewisas Hamiltonas Ferrari
Lewisas Hamiltonas Ferrari

© Ferrari

„Ferrari“ sportininkui Lewisui Hamiltonui buvo skirta penkių sekundžių bauda už tai, jog susidūręs su stabdžių problema kelis kartus nepaisė trasos ribų.

Britas kovojo dėl penktos vietos su „Mercedes“ atstovu Andrea Kimi Antonelli, tačiau vėliau iškilo problemų su stabdžiais.

Komandos draugas Charlesas Leclercas jį buvo praleidęs, kad L. Hamiltonas galėtų vytis A. K. Antonellį, ir britas sparčiai artėjo prie jaunojo italo, tačiau likus vos keliems ratams, išlėkė iš trasos 16-ajame posūkyje.

Iš kairiojo priekinio rato disko pasirodė kibirkštys, o problema darėsi vis rimtesnė, tad L. Hamiltonas praleido C. Leclercą į priekį.

Nors iki finišo buvo likę tik du ratai, L. Hamiltonas per tą laiką prarado daugiau nei 30 sekundžių persvarą prieš aštuntoje vietoje važiavusį Fernando Alonso ir išvažiavo už trasos ribų kelis kartus, taip bandydamas sėkmingai pasiekti finišą. Dėl to jam buvo parodyta juoda/balta vėliava.

Jis sugebėjo finišuoti septintas, vos keturiomis dešimtosiomis sekundės dalimis aplenkęs „Aston Martin“ lenktynininką F. Alonso, kuris liko itin nepatenkintas.

„Aš negaliu tuo patikėti“, – per radiją šaukė F. Alonso. „Ar saugu važiuoti be stabdžių?!“

Po lenktynių teisėjai pradėjo tyrimą dėl to, jog L. Hamiltonas galimai pažeidė 33.3 F1 sportinio reglamento straipsnį.

Po trumpo svarstymo L. Hamiltonui buvo skirta penkių sekundžių bauda, dėl kurios jis galutinėje įskaitoje nukrito į aštuntą vietą, užleisdamas poziciją F. Alonso.

„Per posėdį vairuotojas patvirtino, kad kelis kartus išvažiavo už trasos ribų“, – rašoma teisėjų dokumente.

„Jis bandė suvaldyti stabdžių problemą. Vis dėlto, po papildomo tyrimo ir vadovaujantis Vairavimo standartų gairėse numatytu išimčių sąrašu, teisėjai nusprendė, kad tai nėra pateisinama priežastis ir taikė įprastą bausmę už tokio pobūdžio pažeidimą.“

„Komandos atstovas ir vairuotojas šio sprendimo neginčijo.“