L. Norrisas: C. Sainzo situacija - nuvilianti ir nesąžininga

automotosport.lt

5/27/2024

Carlosas Sainzas Ferrari
Carlosas Sainzas Ferrari

© Ferrari

„McLaren“ komandos sportininkas Lando Norrisas neslėpė nepasitenkinimo tuo, kad po to, kai Carlosas Sainzas pirmame Monake GP lenktynių rate nusirito į rikiuotės galo, vėliau jam vis tiek buvo leista startuoti iš trečios vietos.

Įveikus pirmąjį posūkį, minėtasis C. Sainzas neišvengė kontakto su Oscaru Piastri, kurio metu pradūrė priekinę padangą ir dėl to vėliau buvo sustojęs už trasos ribų. Bet po kelių sekundžių varžybos buvo sustabdytos dėl avarijos, kurioje sudalyvavo keli sportininkai. O tai, kaip paaiškėjo vėliau, išgelbėjo C. Sainzo lenktynes.

Prieš pasirodant raudonoms vėliavoms, dauguma sportininkų spėjo įveikti pirmąjį trasos sektorių. Tačiau to nepavyko padaryti „Sauber“ lenktynininkui Zhou Guanyu, kuriam prieš akis įvyko avarija, dėl kurios buvo sustabdytos lenktynės.

Atsižvelgę į situaciją, teisėjai nusprendė, kad vėliau, kai bus duotas antrasis startas, sportininkai startuos tokia tvarka, kokia buvo prieš kertant antrą saugos automobilio juostą. O tai reiškė, kad C. Sainzas startuos ne iš rikiuotės galo, o iš trečios vietos.

Tokiu sprendimu neliko patenkintas L. Norrisas, kuris po C. Sainzo nesėkmės buvo pakilęs į trečią vietą.

„Nemanau, kad tai labai sąžiningas. Bet esu tikras, jog praeityje buvo tokių atvejų, kai dėl to man pasisekė ir komanda galėjo suremontuoti mano automobilį ar padaryti kažką panašaus“, - sakė L. Norrisas.

„Pažvelgus į viską paprasčiau, tokia situacija atrodo nuvilianti ir nesąžininga. Vienas žmogus padaro klaidą, bet dėl kažkokios taisyklės, pagal kurią prieš pasirodant raudonoms vėliavoms konkrečią vietą turi pasiekti tam tikras kiekis automobilių ar kažkas panašaus, tas žmogus ne tik grąžinamas į kvalifikacijoje iškovotą vietą, bet dar ir gauna nemokamą sustojimą. Tai nesąžininga.“

„McLaren“ komandos lenktynininko nuomonei pritarė ir „Mercedes“ atstovas George‘as Russellas, kuris taip pat finišavo už C. Sainzo.

„Tai neteisinga. Nežinau, kokia tiksliai yra taisyklė, bet, taip, buvo truputi keista“, - sakė britas.

Savo nuomonę apie situaciją išsakė ir „McLaren“ komandos vadovas Andrea Stella.

„Kalbant apie tai, kokiu būdu buvo nustatyta startinė rikiuotė antram startui, manau, jog FIA pasielgė teisingai“, - kalbėjo specialistas.

„Akivaizdu, jog Carlosą išgelbėjo tai, jog prieš sustabdant lenktynes, Zhou pirmame sektoriuje neužfiksavo laiko. Pasisekė Carlosui, tai padėjo jam iškovoti prizinę vietą. Mes džiaugiamės dėl jo, bet vis dar nelabai suprantame, kodėl jis nebuvo nubaustas už sutrukdymą kvalifikacijoje, kuo tas atvejis skiriasi nuo to, kurį matėme Imoloje, kai bausmės sulaukė Oscaras.“