„Lancia“ pristatė ralio varžyboms paruoštą „Ypsilon Rally4“


© Stellantis / Lancia
„Lancia“ oficialiai pristatė „Ypsilon Rally4“ automobilį, su kuriuo lenktyniaus ralio varžybose.
Italų automobilių gamintojas praeityje dešimt kartų triumfavo pasaulio ralio čempionate (WRC), o dabar, po ilgos pertraukos, nusprendė sugrįžti į ralį su naujai paruoštu „Rally 4“ klasės automobiliu, su kuriuo ketina varžytis Europos ralio čempionate (ERC) ir „Lancia Rally Trophy“ varžybose kitais metais.
Apie sugrįžimą į ralį „Lancia“ paskelbė jubiliejaus proga. Praėjo 50 metų nuo pirmojo WRC čempionų titulo, kuris buvo iškovotas 1974 m. su „Lancia Stratos“ automobiliu. Vėliau italai tapo čempionais naudodami „037“ ir „Delta“ automobilius.
„Ypsilon Rally4“ buvo sukurtas naudojant tik elektra varomo „Ypsilon HF“ pagrindą. Tačiau ralio varžyboms skirta versija bus varoma 1,2 l trijų cilindrų vidaus degimo varikliu su turbokompresoriumi, kuris išvystys 212 AG. Jame bus penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė ir mechaninis riboto praslydimo diferencialas.
„2025 m. žymės „Lancia“ sugrįžimą į automobilių sportą. Mes sieksime vėl įsitvirtinti automobilių sporto varžybose“, - sakė „Lancia“ generalinis direktorius Luca Napolitano.
„Lancia“, kurioje dera tradicijos ir naujovės, į ateitį žvelgia aistringai ir ambicingai. 2026-ieji bus „Gamma“ flagmano, kuris bus gaminamas „Stellantis“ Melfi gamykloje, metai. 2025-ieji skirti HF vardo sugrįžimui. Jis visų pirma atsiras ant „Ypsilon“, o vėliau - ant „Gamma“ ir naujosios „Delta“ su „HF Integrale“ ženklu.“
„Kai tik užsimenama apie HF, neįmanoma neprisiminti legendinių „Stratos“, 037 ir „Delta“, kurie 20 metų dominavo ralio varžybose ir iš viso laimėjo 15 čempionų titulų lenktynininkų ir konstruktorių įskaitose. Šis rekordas iki šiol nėra pagerintas.“
„Visada buvome automobilių sporto ir ralio lyderiai, o dabar, su mums būdinga elegancija ir paprastumu, kurie mus išskiria, grįžtame į „Rally 4“ kategoriją.“
Naujasis „Lancia“ ralio automobilis bus skirtas jauniems sportininkams ir kainuos 74500 eurų, o pirmieji modeliai pirkėjus pasieks sausio pabaigoje.
Automobilis debiutuos naujose „Lancia Rally Trophy“ varžybose, kurios bus Italijos ralio čempionato dalis ir kurių prizinis fondas sieks 300 tūkst. eurų. Nugalėtojui bus suteikta galimybė lenktyniauti „Lancia Corse HF“ komandos „Ypsilon Rally4 HF“ automobiliu 2026 m. Europos ralio čempionate.





