„Lancia“ pristatė „Rally6“ automobilį – „Ypsilon HF Racing“
Arūnas Brasas
7/1/2025


© Lancia
„Lancia“ oficialiai pristatė silpnesnę ir pigesnę „Ypsilon HF Rally4“ automobilio versiją, skirtą ralio varžyboms.
Naudodamas „Ypsilon HF“ modelį, italų gamintojas paruošė automobilį pagal „Rally6“ reglamentą ir pavadino jį „Ypsilon HF Racing“.
Tai jau trečias gamintojas, pristatantis automobilį, sukurtą pagal Prancūzijos FR6 techninį reglamentą. Pagal jį jau yra paruošti tokie automobiliai, kaip „Peugeot 208“ ir „Renault Clio Rally6“.
Tiek „Ypsilon HF Rally4“, tiek „Ypsilon HF Racing“ naudoja tą pačią važiuoklę, tačiau pastarasis sukurtas siekiant sumažinti kainą – jame įdiegti paprastesni ir pigesni techniniai sprendimai.
Pagal FR6 reglamentą sukurtas automobilis turi 1.2 litro variklį, išvystantį 145 AG (palyginimui, „Rally4“ versija turi 212 AG), penkių pavarų SADEV greičių dėžę ir „Ohlins“ amortizatorius. Stabdžiai taip pat mažesni – priekiniai aušinami stabdžių diskai yra 302 mm, kai tuo tarpu „Rally4“ modelyje jie yra 330 mm.
Didžiausias šio automobilio privalumas, lyginant jį su galingesne versija, tai kaina, kuri beveik perpus mažesnė nei „Rally4“ modelio. Jei galingesnis „Lancia“ ralio automobilis kainuoja 74,5 tūkst. eurų, tai silpnesnė versija „Ypsilon HF Racing“ kainuos 38,9 tūkst. eurų be PVM. Nors automobilis daug pigesnis, jame bus sumontuoti FIA homologuoti saugos lankai ir kitos saugumo priemonės.
Gamintojo teigimu, pirmieji užsakymai bus pradėti vykdyti po 2025 metų vasaros.
„Mūsų tikslas – automobilių sportą paversti galimybe jaunimui – vieta, kurioje talentas gali augti ir tobulėti,“ – sakė „Lancia“ generalinis direktorius Luca Napolitano. – „Tai darydami pagerbiame savo lenktynių paveldą ir tuo pačiu ryžtingai bei ambicingai žvelgiame į ateitį.“





