Le Mane surengtuose „Hyperpole“ važiavimuose – „Cadillac“ dublis
Arūnas Brasas
6/12/2025


© FIAWEC / DPPI
Šeštadienį prasidėsiančias 24 val. Le Mano lenktynes iš pirmos pozicijos pradės Alexas Lynnas su „Cadillac“ automobiliu.
Britas buvo greičiausias trečiadienį surengtoje pirmoje kvalifikacijoje, o ketvirtadienio vėlų vakarą „Hyperpole“ važiavimuose vieną trasos ratą įveikė per 3 min. 23,166 sek. ir iškovojo „pole“ poziciją.
Nuo nugalėtojo atsilikęs mažiau nei 0,2 sek., antroje vietoje liko Earlas Bamberis. Tad „Cadillac“ ir amerikiečių gamintojo automobilius naudojanti „Jota“ komanda šventė dublį.
Permainingai važiavimai susiklostė „Porsche“ komandai. Trečiadienį diskvalifikavus vieną iš ekipos automobilių, ketvirtadienį 5 numeriu pažymėtas „Porsche“ buvo vienas greičiausių trasoje.
Pirmoje „Hyperpole“ dalyje automobilį vairavęs Julienas Andlaueris pametė galinį ratą. Nepaisant to, jis pateko į kitą etapą, nes prieš tai buvo spėjęs užfiksuoti pakankamai gerą rezultatą.
Antroje dalyje prie vairo sėdęs Mathieu Jaminet nebuvo pats greičiausias. Nusileidęs tik dviem sportininkams, vairavusiems „Cadillac“, jis iškovojo trečią startinę poziciją. O greta jo startuos BMW atstovas Driesas Vanthooras, kuriam paskutiniuoju bandymu nepavyko iškovoti „pole“ pozicijos.
Pozicijas trečioje startinėje eilėje pasidalino dar du „Porsche“ ir BMW sportininkai. Nickas Tandy liko penktas, o Sheldonas van der Linde užfiksavo šeštą rezultatą.
Nors daugelis tikėjosi, kad „Hyperpole“ važiavimuose „Ferrari“ bus greita, tik vienas iš trijų italų gamintojo automobilių pateko į paskutinį važiavimų etapą, o ten Antonio Fuoco užfiksavo septintą rezultatą. Greta italo startuos „Cadillac“ vairavęs Felipe Drugovichius ir greičiausias „Alpine“ atstovas Fredericas Makowiecki.
Dešimtuką užbaigė kitas „Cadillac“ atstovas Jackas Aitkenas ir vienintelė į „Hyperpole“ važiavimus patekusi „Toyota“, kurią vairavo Sebastienas Buemi.
LMP2 klasėje geriausią rezultatą užfiksavo „TDS Racing“ komandos narys Mathias Beche, vieną Le Mano trasos ratą įveikęs per 3 min. 35,062 sek. Jis 0,271 sek. pranoko antroje vietoje likusį Tomą Dillmanną, atstovaujantį „Inter Europol Competition“ komandai.
Važiavimų pabaigoje savo rezultatą pagerino Louisas Deletrazas, bet sportininkas pakilo tik iki trečios vietos. O ketvirtoje ir penktoje vietose liko „United Autosports“ lenktynininkai Benas Hanley ir Pietro Fittipaldi.
Lietuvą atstovaujanti „CLX – Pure Rxcing“ komanda liko už pirmojo penketuko ribos. Ekipos sportininkas Tomas Blomqvistas LMP2 klasėje liko šeštas.
LMGT3 klasėje pirmąją „pole“ šių metų WEC sezone iškovojo „Aston Martin“ automobilį vairavęs „Heart of Racing“ atstovas Mattia Drudi. Paskutiniuoju bandymu vieną trasos ratą įveikęs per 3 min. 52,789 sek., sportininkas aplenkė Alessio Roverą iš „AF Corse“ ir Valentino Rossi iš WRT, kurie liko atitinkamai antroje ir trečioje vietose. O penketuką užbaigė Maxime‘as Martinas iš „Iron Lynx“ ir Richardas Lietzas iš „Manthey“ komandos.