M. Brundle‘as: Tai ne pirmas kartas, kai F. Alonso taip pasielgia


© Aston Martin F1 Team
Buvęs F-1 lenktynininkas Martinas Brundle‘as išsakė savo nuomonę apie Fernando Alonso veiksmus Australijos GP lenktynėse ir pareiškė, kad tai ne pirmas kartas, kai ispanas taip pasielgia.
Ispanas Australijos GP lenktynių pabaigoje gynėsi nuo jį persekiojusio „Mercedes“ atstovo George‘o Russello. Įveikiant paskutinį ratą, F. Alonso nusprendė vienoje trasos vietoje stabdyti anksčiau, kad iš posūkio galėtų išvažiuoti greičiau. Anksčiau nei įprastai sulėtėjęs varžovas nustebino G. Russellą, kuris išlėkė iš trasos, trenkėsi į apsauginę sieną ir vos neapsivertė.
Po lenktynių išklausę abu sportininkus ir išanalizavę turimą medžiagą, teisėjai nusprendė, kad F. Alonso tiek sumažino greitį, jog pažeidė taisykles, draudžiančias važiuoti „be reikalo lėtai, nepastoviai arba taip, kad tai galėtų būti laikoma potencialiai pavojinga“, todėl skyrė jam pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą. Kadangi sportininkas jos atlikti negalėjo, ji buvo konvertuota į 20 sek. baudą. Ją pritaikius rezultatų lentelėje F. Alonso nukrito iš šeštos vietos į aštuntą.
Anot M. Brundle‘o, ispanas neturėtų savęs pateikti, kaip asmens, kuris yra nekaltas.
„Alonso atsidūrė priekyje Russello dėl greitesnio sustojimo, kurį jis atliko virtualaus saugos automobilio fazės metu, kai iš lenktynių pasitraukė Hamiltonas. Vėliau Russellas jį pasivijo ir kelis ratus rengėsi aplenkti“, - „Sky Sports“ skiltyje apie incidentą rašė M. Brundle‘as.
„Alonso per radiją teigė, kad jis turėjo kažkokių problemų, todėl šeštame posūkyje važiavo lėčiau nei įprastai. Tuo tarpu Russellas akivaizdžiai darė viską, kad galėtų pasinaudoti DRS kitose dviejose tiesiosiose. Atvažiuodamas į posūkį tu dėl viso pikto nestabdai anksčiau, nes priekyje važiuojantis varžovas gali netikėtai sumažinti tempą. Jei tai darai, tu nesi lenktynininkas.“
„Alonso užsidėjo savo šventojo aureolę ir nuėjo pas varžybų teisėjus aiškindamas, kad ketino kitaip įveikti šeštąjį posūkį tam, kad iš jo išvažiuotų didesniu greičiu. Todėl, pagal jį, jis stabdė 100 metrų anksčiau ir net įjungė žemesnę pavarą. Būtent to Russellas ir nesitikėjo.“
M. Brundle‘as pridūrė, kad tai ne pirmas kartas, kai F. Alonso taip pasielgia.
„Praeityje matėme, kaip Alonso 2003 m. Niurburgringe kovojo su Davidu Coulthardu ir pasielgė lygiai taip pat. Tik šį kartą jis padarė didžiulę žalą komandai, kurioje pats gali atsidurti kitais metais.“
„Fernando gynybinė pozicija yra ta, kad trajektorijos keitimas arba greičio sumažinimas dėl geresnio išvažiavimo yra automobilių sporto meno dalis ir kad Russello avariją iš tikrųjų lėmė tai, jog saugos zonoje buvo žvyras.“
„Aš asmeniškai neabejoju, kad Alonso norėjo sutrukdyti Russellui kuo geriau išvažiuoti į DRS zoną, tačiau abejoju, ar jis norėjo, kad „Mercedes“ lenktynininkas patirtų tokį nemalonų incidentą.“