M. Verstappenas nemato priežasties panikuoti dėl 2026 m. „Red Bull“ variklių

automotosport.lt

4/2/2024

Maxas Verstappenas Red Bull
Maxas Verstappenas Red Bull

© LAT Images / Pirelli

Maxas Verstappenas nemato priežasties panikuoti dėl „Red Bull“ pasiruošimo 2026 m. F-1 sezonui.

Po mažiau nei poros metų čempionate bus naudojamos jėgainės, sukurtos pagal naują reglamentą. Be perėjimo prie tvarių degalų, bus atsisakyta sudėtingos ir brangios MGU-H sistemos. Iš MGU-K bus išgaunama daugiau elektros energijos. Tad vidaus degimo ir elektros variklio galios santykis bus 50/50.

„Red Bull“ atsisveikins su motorais, kuriuos sukūrė dabartinė partnerė „Honda“ ir 2026 m. sezonui kurs naujas jėgaines kartu su amerikiečių automobilių gamintoju „Ford“.

Nors anksčiau buvo pasklidusios kalbos, kad „Red Bull“ galbūt susiduria su sunkumais besiruošdama 2026 m. sezonui, M. Verstappenas teigia, kad šiuo metu nėra dėl ko panikuoti.

„Jei turėčiau apie viską spėlioti... Galėčiau nerimauti, ar rytoj vis dar būsiu gyvas, tiesa? Taigi, aš dėl to per daug nesijaudinu“, - sakė M. Verstappenas.

„Žinoma, dėl to artimai bendrauju su Christianu ir ten dirbančiais žmonėmis. Palaikau glaudžius ryšius su Christianu. Visi daug ir sunkiai dirba, todėl nereikia dėl to panikuoti. Dar ne 2026 m.“

M. Verstappenas pripažįsta, kad „Red Bull“ susidurs su rimtu iššūkiu, nes kiti gamintojai turi daug daugiau patirties kuriant variklius.

„Mes žinome, kad tai labai didelė užduotis, tad nežiūrime į tai atmestinai. Ir, žinoma, kai yra tiek daug variklių gamintojų, nemanome, kad bus lengva juos įveikti. Tačiau prie projekto dirba daug gerų žmonių. Taigi, laikas parodys, koks bus mūsų variklis.“