M. Verstappenas: su kietomis padangomis važiavau lyg ant ledo


© LAT Images / Pirelli
Maxas Verstappenas teigė, kad Imoloje vykusių F-1 lenktynių metu jam buvo itin sunku suvaldyti „Red Bull“ automobilį, tad labai džiaugėsi tuo, jog pavyko iškovoti pergalę.
Olandą paskutiniuose ratuose pasivijo „McLaren“ komandos sportininkas Lando Norrisas. Bet M. Verstappenui jį pavyko išlaikyti už savęs ir finišuoti pirmoje vietoje. Kirtus finišo liniją, pirmas dvi vietas užėmusius sportininkus skyrė mažiau nei sekundė.
Po varžybų čempionate pirmaujantis olandas sakė, kad jam nesisekė priversti tinkamai dirbti kieto mišinio padangų ir kad dėl to viename iš posūkių jis vos neišlėkė iš trasos.
„Naudojant vidutinio kietumo padangas viskas buvo gerai. Bet iš karto po to, kai ant automobilio buvo sumontuotos kieto mišinio padangos, gal ne per pirmus penkis ar dešimt ratų, bet vėliau suabejojau, jog pavyks su jomis pasiekti finišą“, - pasakojo Imoloje triumfavęs M. Verstappenas.
„Nesisekė priversti jų tinkamai dirbti. Važiavau lyg ant ledo. Septintame posūkyje vos neatsidūriau tribūnose. Tad buvo labai sunku, posūkius teko įveikti tikrai keistomis trajektorijomis.“
M. Verstappenas prisipažino, jog vienu metu abejojo, kad jam pavyks už savęs išlaikyti L. Norrisą.
„Antroje varžybų pusėje tiesiog bandžiau išgyventi, o Lando tuomet stipriai padidino tempą. Mačiau, kad jis artėja ir tuo metu nebuvau tikras, jog man pavyks jį išlaikyti už savęs. Pusė sekundės per ratą yra daug. Bet iš kitos pusės, tu nieko negali padaryti. Kai neturi gero balanso, tu negali važiuoti puse sekundės greičiau.“
„Tiesiog stengiausi nedaryti klaidų ir būti greitas tiesiojoje. Žinant tai, kaip buvome sureguliavę savo galinį sparną, tiesiojoje buvome gana greiti.“
Po to, kai sportininkui buvo parodyta balta/juoda vėliava, jis nebegalėjo klysti, nes už dar vieną trasos ribų pažeidimą teisėjai jam būtų skyrę 5 sek. baudą.
„Naudojant vidutinio kietumo padangas labiau slydo automobilio priekis. Dėl to kelėtoje vietų buvau išvažiavęs už trasos ribų. Todėl vėliau buvau atsargesnis. Bet paskutiniuose ratuose buvo sunku, nes turėjau maksimaliai išnaudoti trasos plotį. Turėjau būti labiau susikaupęs ir užtikrintas tuo, ką dariau.“