Majamio GP lenktynės kitąmet nebus rengiamos tamsiu paros metu


© Aston Martin F1 Team
Kitais metais F-1 lenktynės Majamyje nebus rengiamos tamsiu paros metu. Tačiau ši idėja gali būti įgyvendinta ateityje.
Dėl aukštos oro temperatūros dienos metu, nuo 2022 m. kalbama apie galimybę Majamyje surengti varžybas saulei nusileidus.
Dėl vėsesniu oro sąlygų būtų galima šiam etapui parinkti kitą datą tvarkaraštyje, bet tai padaryti būtų sunku dėl vykstančio teniso turnyro ir NFL sezono. Tad paprasčiausias sprendimas būtų rengti lenktynes tamsiu paros metu. Tačiau ši idėja tikrai nebus įgyvendinta kitais metais.
„Kitų metų gegužę lenktynės nebus rengiamos tamsiu paros metu“, - sakė Majamio GP prezidentas Tyleris Eppas.
„Ši idėja vis iškyla į paviršių ir mes jau kalbėjomės apie tai su keliomis kompanijomis. Yra tam tikrų nenumatytų pasekmių. Bet tai nereiškia, kad mes to niekada nedarysime. Visada tai svarstysime, ypač dėl to, kad rizikuojame, jog lenktynių savaitgalio metu gali būti labai karšta. Jei lenktynes surengtume vėliau, tai labai daug ką pakeistų. Taigi, mes visada į tai atsižvelgsime.“
„Į mus daugybę kartų kreiptasi dėl oficialių vakarėlių, oficialaus to ir ano. Stengiamės su tuo nepersistengti, nes norime likti susitelkę į tai, kas vyksta mūsų pramogų miestelyje. Tačiau manau, kad ketvirtaisiais metais pamatysite, kaip pradėsime įsitraukti ne tik į tai, kas vyksta trasoje tris ar keturias dienas, bet ir bandysime šiek tiek išplėsti savo ratą į miesto bendruomenę.“
T. Eppsas teigia, kad kitų metų renginys turėtų būti gerai pažįstamas gerbėjams, nes daugiausia dėmesio bus skiriama tęstinumui.
„Trečiaisiais metais jautėsi, kad pagaliau supratome, ką turime daryti“, - sakė jis. „Bet tai nereiškia, kad viską supratome. Tai nereiškia, kad viskas buvo tobula. Tai nereiškia, kad viskas bus taip pat. Tačiau, užuot galvoję apie revoliuciją, apie kurią daug galvojome antraisiais ir net šiek tiek trečiaisiais metais, dabar daugiau galvojame apie evoliuciją.“
„Mums svarbu išlaikyti tą nuoseklumą. Tikrai stengiamės sutelkti dėmesį į kliento patirtį, tačiau klientas apibrėžiamas ne tik kaip bilietų pirkėjas, bet tai ir mūsų partneriai, taip pat žiniasklaida, FIA ir F-1. Taigi, manome, kad yra tam tikras postūmis.“