„Mercedes“ įvardino priežastis, dėl kurių buvo diskvalifikuotas G. Russellas


© Mercedes-Benz Group
„Mercedes“ pateikė daugiau informacijos apie tai, kodėl po Belgijos GP lenktynių buvo diskvalifikuotas George‘as Russellas.
Priešingai nei daugelis varžovų, britas lenktynėse atliko tik vieną sustojimą ir atsidūrė pirmoje vietoje. O lenktynių pabaigoje atlaikęs spaudimą, jis finišavo pirmas ir iškovojo antrąją pergalę sezone.
Tačiau po technikos patikrinimo paaiškėjo, kad brito automobilis svėrė mažiau nei leidžia taisyklės. Tad G. Russellas buvo diskvalifikuotas, o pergalė atiteko antroje vietoje finišavusiam kitam „Mercedes“ sportininkui Lewisui Hamiltonui.
Kalbėdamas apie tai, kas įvyko Belgijoje, „Mercedes“ inžinierius Andrew Shovlinas sakė, kad diskvalifikaciją galėjo lemti keli faktoriai.
„Akivaizdu, kad buvo labai apmaudu dėl to, kas nutiko, ypač po puikaus George‘o pasirodymo startavus iš prastos pozicijos“, - kalbėjo specialistas.
„Mes bandome išsiaiškinti, kas tiksliai nutiko. Daugelis dalykų turi įtakos bendram svoriui. Lenktynių metu automobilis gali prarasti daug svorio. Kalbame apie padangų, plokštės, esančios automobilio dugne, stabdžių nusidėvėjimą, alyvos sąnaudas. Sportininkai taip pat praranda svorio. Būtent šiose lenktynėse George‘as prarado nemažai svorio.“
„Automobiliai pradėjo lenktynes sverdami tiek pat. Po kvalifikacijos buvo pasverti tiek Lewiso, tiek George‘o automobiliai. Skirtumas buvo vos 500 gramų. Bet tik George‘as turėjo problemų. O taip nutiko dėl didelio padangų nusidėvėjimo.“
„Taip pat gana stipriai buvo nusidėvėjusi ir plokštė, esant automobilio dugne. Tad mes surinksime visus duomenis, apgalvosime savo procesus, nes nenorime, kad panaši situacija dar kartą pasikartotų ateityje.“
A. Shovlinas pridūrė, kad mažesnis svoris turėjo mažai įtakos galutiniam G. Russello rezultatui.
„Kalbant apie tempą varžybų pradžioje, nebuvo jokio pranašumo. Nes tiek Lewiso, tiek George‘o automobiliai svėrė tiek pat.“
„Žinoma, vėliau, kai George‘o automobilis neteko daugiau svorio nei Lewiso, buvo įgytas tam tikras pranašumas. Bet mes kalbame apie šimtąsias sekundės dalis per ratą. Tas pranašumas labai mažas. Kalbame apie vieną, du kilogramus. O tai nesuteikia didelio pranašumo. Bet kaip jau sakiau, starto metu abu automobiliai svėrė vienodai.“