„Mercedes“ nesureikšmina idėjų, kurias nukopijavo „Red Bull“


© Pirelli / LAT Images
Po to, kai oficialiai buvo pristatytas naujasis „Red Bull“ automobilis, daugelis pastebėjo, kad praėjusio sezono nugalėtoja nukopijavo tam tikras 2023 m. „Mercedes“ bolido idėjas. Bet pastarosios vadovas Toto Wolffas to nesureikšmina.
Tiek pristatymo, tiek Bahreine vykusių bandymų metu buvo atkreiptas dėmesys į galinę naujojo „Red Bull“ automobilio RB20 dalį, tiksliau jo variklio dangtį, kuris labai panašus į tą, kurį 2022-2023 m. naudojo „Mercedes“ komanda.
T. Wolffas nesureikšmina to ir teigia, kad varžovų sėkmę ir aukštą pajėgumą lemia kiti dalykai, kurie nėra matomi plika akimi.
„Yra keletas dalykų, kuriuos jie perėmė iš mūsų automobilio“, - duodamas interviu austrų transliuotojui ORF sakė T. Wolffas.
„Kalbame ne tik apie šonines automobilio dalis. Mes taip pat turėjome tokį variklio dangtį, kurį vadinome „Didžiąja siena“. Iš estetinės pusės tai neatrodo gerai, bet tai prasminga. Tačiau svarbiausi dalykai vyksta po automobiliu. Tai yra „žemės efekto“ automobiliai, kuriuose taip pat svarbiausia yra prispaudžiamoji jėga ir mechaninės valdymo savybės. Ir būtent čia pastaraisiais metais jie buvo labai stiprūs.“
T. Wolffo teigimu, „Red Bull“ vadovavosi vėjo tunelyje gautais rezultatais ir nusprendė imtis rimtesnių veiksmų, o ne tiesiog tobulinti senąją koncepciją.
„Labai drąsus žingsnis. Nes jei jie būtų pasielgę konservatyviai, jie būtų toliau tobulinę ir taip gerą automobilį. Tačiau tobulinant jį visada vadovaujamasi duomenimis, o jie tikriausiai būtų parodę, kad tai, ką jie daro su naujuoju automobiliu, iš tikrųjų suteikia gerokai daugiau prispaudžiamosios jėgos arba geresnes valdymo savybes. Nes priešingu atveju „Red Bull“ nebūtų to dariusi. O pastaraisiais metais jie visada buvo novatoriški, jie buvo etalonas. Ir šiuo atžvilgiu esu įsitikinęs, kad jie žinojo, ką daro.“