Monzoje prasidėjo trasos ir infrastruktūros atnaujinimo darbai


© Pirelli
Italai Monzoje pradėjo svarbius trasos ir infrastruktūros atnaujinimo darbus, kurie, kaip tikimasi, padės užtikrinti ilgalaikę lenktynių žiedo ateitį „Formulės-1“ tvarkaraštyje.
Su Monza ir antrosiomis Italijos lenktynėmis Imolos trasoje sudarytos sutartys iki 2025 m. sezono. Tačiau F-1 dar nėra priėmusi sprendimo, ar abi trasos, ar tik viena iš jų, liks čempionato tvarkaraštyje.
Praėjusiais metais F-1 vadovas Stefano Domenicali teigė, kad Monzos trasos infrastruktūros gerinimas yra labai svarbus, jei norima, kad su italais būtų pratęsta sutartis.
Monzos pastangos pagerinti situaciją prasidėjo pirmadienį - paskelbta 140 dienų truksiančių atnaujinimo darbų pradžia.
Renginyje, kuriame dalyvavo Italijos federacijos prezidentas Angelo Sticchi Damiani ir ministro pirmininko pavaduotojas Matteo Salvini, buvo patvirtintos pagrindinės vietos, kuriose bus atliekami darbai.
Darbai apima pilną trasos dangos atnaujinimą, požeminių perėjų darbus, geresnes techninio aptarnavimo zonos patalpas, taip pat eilę tribūnų patobulinimų.
Kalbėdamas apie pokyčius, A. S. Damiani sakė: „Mūsų pagrindinis tikslas – atnaujinti autodromą. Mes nebegalime sau leisti turėti problemų dėl sirgalių srauto, todėl privalome suteikti daugiau komforto tiems, kurie atvyksta į trasą. Išsikėlėme tris tikslus, kad kuo geriau patenkintume mums pateiktus prašymus, o pirmasis iš jų - požeminės perėjos.“
„Antrasis tikslas susijęs su tribūnomis. Vis dar turime keletą laikinų statinių, todėl statysime tvirtesnes konstrukcijas, kurios suteiks visus patogumus, atitinkančius tai, ko šiandien tikisi žiūrovas. Kiekviena tribūna bus sala su visomis reikalingomis paslaugomis viduje, kad žiūrovams nereikėtų daug vaikštinėti.“
„Galiausiai, virš techninės aptarnavimo zonos pastato, kur šiuo metu yra įtempiamos konstrukcijos, bus pastatytas kitoks stogas. Atraminiai stulpai bus sutvirtinti, nes statinys augs į aukštį.“