„Motorsport Magazin“: „Cadillac“ pasikvietė buvusį „Audi“ variklių specialistą
Arūnas Brasas
9/29/2025


© Cadillac
Vokietijos žiniasklaidoje pasirodė informacija, kad kitąmet „Formulės 1“ čempionate debiutuosianti „Cadillac“ pasirašė sutartį su buvusiu „Audi“ F-1 variklių padalinio specialistu.
„Motorsport Magazin“ skelbia, kad Adamas Bakeris, kurį vokiečių gamintojas atleido šių metų gegužę, sutiko pasirašyti sutartį su amerikiečių gamintoju ir dirbs Silverstoune įsikūrusioje komandos bazėje.
A. Bakeris buvo ilgametis „Audi“ ambicingos F-1 komandos narys, prie jos prisijungęs dar 2021 m.
Tačiau po to, kai projektui ėmė vadovauti Mattia Binotto, buvo imtasi permainų personalo srityje, tad A. Bakerį pakeitė Christianas Foyeris.
Teigiama, kad „Cadillac“ komandoje A. Bakeriui bus patikėta prižiūrėti variklių skyrių, kuris bus įsikūręs Šarlotėje, JAV. O pirmus kelis metus amerikiečių ekipa čempionate naudos „Ferrari“ jėgaines.
Kadangi F-1 gali anksčiau nei planuota grįžti prie V8 variklių, „Cadillac“ gali tekti spartinti arba pergalvoti savo planus, susijusius su motorų gamyba. Ypač jei komanda nuspręstų tęsti veiklą įsigaliojus kitam motorų reglamentui, kuris daugeliui gamintojų, tarp jų ir „Audi“, gali pasirodyti nepatrauklus. „Audi“ sutiko žengti į F-1 tikėdamasi, jog ateityje bus toliau judama elektrifikacijos kryptimi.
A. Bakerio patirtis komandai bus itin naudinga, nes jis turi daug metų F-1 patirties. Prisijungęs prie „Cosworth“, darbą čempionate jis pradėjo daugiau nei prieš 20 metų.
„Audi“ nebuvo pirmoji komanda, kurioje jis dirbo kai gamintojas įsigijo „Sauber“, nes dar 2006 m. jis dirbo „BMW“ gretose, kai šis gamintojas taip pat buvo perėmęs Šveicarų ekipą į savo rankas.
A. Bakeris taip pat prisidėjo prie projektų kituose čempionatuose, įskaitant „Formulę E“ ir WEC. Praeityje jis taip pat dirbo FIA kaip saugos direktorius. Šias pareigas jis ėjo trejus metus.