Oficialu: „Abt“ nuo kitų metų naudos „Lola-Yamaha“ variklius

Arūnas Brasas

4/11/2024

Abt Lucas di Grassi Formulė E
Abt Lucas di Grassi Formulė E

© Formula E / Simon Galloway

„Abt SportsLine“ organizacija, „Formulės-E“ čempionate lenktyniaujanti „Abt Cupra“ vardu, šiandien oficialiai paskelbė, kad nuo kitų metų naudos „Lola-Yamaha“ sukurtus elektros variklius.

Po prasto pasirodymo pernai, kuomet sezoną baigė paskutinėje vietoje, buvusi „Audi“ komanda dar prieš šių metų sezono pradžią paskelbė, kad 2025 m. nebenaudos „Mahindra“ variklių.

Vokiečių ekipa vedė derybas su keliais skirtingais gamintojais. Kaip buvo skelbta anksčiau, jai nepavyko susitarti su „Porsche“.

Prieš lenktynes Japonijoje buvo oficialiai pranešta, kad į čempionatą nuo kitų metų įžengs „Lola“, kuri kurs elektra varomus variklius kartu su „Yamaha“. O šiandien buvo paskelbta, jog būtent šių dviejų gamintojų kartu sukurtus variklius nuo kitų metų naudos „Abt“ komanda.

„Ši sutartis, tai nauja jaudinančios eros pradžia „Abt“ komandai „Formulės-E“ čempionate“, - sakė „Abt“ generalinis direktorius Hansas-Jurgenas Abtas.

„2014 m. pradėjome kaip privati komanda, vėliau buvome „Audi“ gamyklinė komanda, po sugrįžimo vėl tapome privačia komanda, o dabar, bendradarbiaudami su šiais naujais partneriais, norime grįžti į starto rikiuotės priekį.“

„Lola“ savininkas Tillas Bechtolsheimeris partnerystę su „Abt“ apibūdino kaip „jaudinančią“ ir pridūrė, kad vokiečių „komandos patirtis „Formulėje-E“ suteiks mums lemiamą pranašumą“.

„Nekantriai laukiame, kada galėsime plėtoti savo santykius elektrinių lenktynių serijoje ir už jos ribų“, - pridūrė jis.

Kitais metais „Abt“ komandai ir toliau turėtų atstovauti Lucas di Grassi. Tuo tarpu Nico Muelleris yra siejamas su „Porsche“ ekipa, kurioje pakeistų Antonio Felixą da Costą.