Per antrąjį 2024 m. ketvirtį F-1 uždirbo 871 mln. JAV dolerių


© LAT Images / Pirelli
Per antrąjį 2024 metų ketvirtį „Formulė-1“ uždirbo 871 mln. JAV dolerių, o tai yra 20 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
F-1 savininkė „Liberty Media“ šią savaitę paskelbė naujausius finansinius rezultatus, atskleisdama, kad čempionatas per balandžio, gegužės ir birželio mėnesius generavo didesnes pajamas. Per šį trijų mėnesių laikotarpį F-1 surengė dviem lenktynėmis daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 metais.
Šį kartą pirmoje metų pusėje buvo surengtos Japonijos GP lenktynės, o balandį F-1 sugrįžo į Kiniją. Gegužę įvyko Majamio GP ir Emilijos-Romanijos GP lenktynės Imoloje, kurios pernai buvo atšauktos dėl potvynių regione. Taip pat per antrąjį 2024 metų ketvirtį vyko Monako, Kanados, Ispanijos ir Austrijos GP.
Be padidėjusių pajamų iš lenktynių, „Formulė-1“ taip pat uždirbo daugiau pajamų iš padidintų varžybų rengimo mokesčių. Nepaisant padidėjusios „F1 TV“ prenumeratos kainos, „Formulė-1“ taip pat pranešė apie 11 proc. padidėjusį prenumeratorių skaičių, o Jungtinėse Valstijose šis skaičius išaugo 16 proc.
Išmokos dešimčiai F-1 komandų padidėjo 26 proc., nuo 344 mln. JAV dolerių 2023 m. antrąjį ketvirtį iki 435 mln. 2024 metais. Tai beveik tris kartus daugiau nei komandos gavo per pirmąjį metų ketvirtį – 163 mln. JAV dolerių.
Čempionato vadovas Stefano Domenicali pabrėžė, kad išaugusi konkurencija rikiuotės priekyje prisidėjo prie sporto pajamų augimo.
„Pagal daugelį rodiklių, mes niekada neturėjome tiek lenktynių, kuriose buvo tokia konkurencija“, - sakė S. Domenicali.
„Tikėtina, kad likusi 2024 metų sezono dalis ir toliau pasiūlys puikias lenktynes mūsų fanams. O žvelgiant į priekį, vis stiprėjanti konkurencija žada labai įdomius dalykus 2025 metams.“
„Mūsų sirgalių bazė ir toliau auga, o neįtikėtina konkurencija trasoje lemia didesnį įsitraukimą. Per 14 etapų sulaukėme daugiau nei 3,7 mln. žiūrovų trasose, o Kanados GP pasiekė rekordinį 350 tūkst. lankytojų skaičių. Tuo tarpu Silverstounas pakartojo savo neįtikėtiną 2023 metų rekordinį lankytojų skaičių – 480 tūkst. Mes matome, kad bilietai į kitas lenktynes taip pat yra išparduoti.“
Nors susidomėjimas toliau auga, S. Domenicali teigė, kad F-1 šiuo metu neplanuoja didinti etapų skaičiaus ateityje.
„Mūsų pareiga yra užtikrinti tinkamą strateginį balansą ilgalaikėje ateityje. Išaugusi paklausa ir ribotų vietų skaičius tvarkaraštyje, skatina organizatorius būti išradingesniems ir gerinti lenktynių patirtį.“