„Pirelli“ užbaigė bandymus, G. Russellas neliko sužavėtas padangomis
Arūnas Brasas
3/4/2025


© Pirelli
„Pirelli“ užbaigė Bahreine vykusius padangų bandymus. Tiesa, toli gražu ne visi liko patenkinti nauja italų produkcija, kuri bus naudojama „Formulės-1“ čempionate nuo kitų metų.
Vienas iš jų, „Mercedes“ sportininkas George‘as Russellas, kuris neliko sužavėtas tuo, jog kitąmet bus naudojamos siauresnės padangos.
Siekiant padidinti sukibimą posūkiuose, nuo 2017 m. F-1 padangos tapo gerokai platesnės. Priekyje jų plotis padidėjo nuo 245 mm iki 280 mm ir gale nuo 325 mm iki 405 mm. Tačiau nuo kitų metų čempionate bus naudojamos siauresnės padangos. Priekyje jos susiaurės iki 280 mm, o gale iki 375 mm.
G. Russello teigimu, tokioje situacijoje našumo sumažėjimas yra neišvengiamas, nes tai yra perėjimo prie siauresnių padangų pasekmė
„Keletas sportininkų važiavo su 2026 m. padangomis, kurios bus siauresnės, kad būtų sumažintas pasipriešinimas“, - sakė jis. „Tai nedidelis iššūkis, lyginant su šiandien naudojamomis plačiomis padangomis.“
„Natūralu, kad su šiomis padangomis buvo gerokai blogiau, nes jos tiesiog daug siauresnės. Tikėkimės, kad per ateinančius mėnesius jos bus patobulintos“.
Naujosios „Pirelli“ padangos bandomos naudojant modifikuotus praėjusių metų automobilius, kurie generuoja mažesnę prispaudžiamąją jėgą.
„Ferrari“ sportininkas Charlesas Leclercas, kuris taip pat išbandė naujas padangas, nebuvo jomis labai nusivylęs.
„Akivaizdu, kad kai bandote siauresnes padangas, tikitės didelio skirtumo“, - sakė jis. „Tačiau iš mano pusės jos buvo geros. Nesijautė didelio skirtumo, todėl buvau maloniai nustebintas“.
„Williams“ atstovas Carlosas Sainzas ir „Alpine“ bandytojas Ryo Hirakawa (nuotraukoje) dalyvavo Bahreine vykusiuose padangų bandymuose ir sėkmingai įvykdė nustatytą programą.
„Pirelli“ automobilių sporto direktorius Mario Isola teigė, kad iki šiol bandymuose buvo nuvažiuota beveik 2700 km.
„Toliau lyginome įvairių tipų konstrukcijas ir mišinius. Paskutinį kartą naudotos buvo pačios kiečiausios, kad atitiktų šios trasos savybes“, - sakė jis. „Dabar mūsų kolegos iš tyrimų ir plėtros padalinio kruopščiai viską išanalizuos ir pateiks naudingos informacijos, kad galėtume toliau tobulinti gaminį naujos kartos automobiliams.“