Po 50 metų pertraukos Le Mane iš „pole“ pozicijos startuos „Ferrari“ komanda


© Ferrari
„Ferrari“ komanda iškovojo pirmas dvi startines pozicijas Le Mane surengtuose „Hyperpole“ važiavimuose. Tai bus pirmas kartas po 50 metų pertraukos, kai italų ekipa 24 val. Le Mano lenktynėse, galingiausioje klasėje, startuos iš „pole“ pozicijos.
30 min. trukmės važiavimuose, surengtuose ketvirtadienio vakarą, „Ferrari“ lenktynininkas Antonio Fuoco vieną trasos ratą įveikė per 3 min. 22,982 sek. ir pranokęs komandos draugą Alessandro Pier Guidį daugiau nei puse sekundės, iškovojo pirmą startinę poziciją.
Važiavimų pradžioje į pirmąją vietą pakilo minėtasis A. P. Guidi, vieną ratą įveikęs per 3 min. 23,897 sek. Vėliau tiek jis, tiek A. Fuoco ne kartą pagerino savo rato įveikimo laikus ir liko pirmose dvejose vietose.
Tai pirmas kartas nuo 2016 m., kai iš pirmos startinės pozicijos 24 val. trukmės lenktynes Le Mane pradės ne „Toyota“ komanda.
Kurį laiką trečioje vietoje buvo „Cadillac“ automobiliu važiavęs Sebastienas Bourdais. Bet užfiksavęs savo geriausią rezultatą, prancūzas buvo priverstas sustoti, nes užsidegė jo automobilis. Dėl šio įvyko trasoje važiavimai laikinai buvo sustabdyti. Iki kvalifikacijos pabaigos tuo metu buvo likę kiek daugiau nei 5 min.
Už tai, jog teko sustabdyti važiavimus, teisėjai anuliavo geriausią S. Bourdais rato įveikimo laiką. Po šio sprendimo į trečią poziciją pakilo „Toyota“ lenktynininkas Kamui Kobayashi. Bet japonas važiavimus baigė penktoje vietoje, nes jų pabaigoje savo rezultatus pagerino Brendonas Hartley iš „Toyota“ ir Felipe Nasras iš „Porsche“ komandos.
Earlas Bamberis buvo greičiausias tarp sportininkų, važiavusių „Cadillac“ automobiliais. Lenktynininkas užfiksavo šeštą rezultatą ir aplenkė septintoje vietoje likusį Fredą Makowieckį iš „Porsche“.
S. Bourdais, kurio geriausias rato įveikimo laikas buvo anuliuotas, „Hyperpole“ važiavimuose liko paskutinis – aštuntas.
LMP2 klasėje geriausią rezultatą užfiksavo „IDEC Sport“ komanda. Jos lenktynininkas Paulas-Loupas Chatinas vieną Le Mano trasos ratą įveikė per 3 min. 32,923 sek.
Važiavimų pabaigoje į pirmą vietą klasėje dar kėsinosi Pietro Fittipaldi iš „JOTA“ komandos, bet varžovui nusileido 0,112 sek. ir liko antras.
GTE Am klasėje niekas neprilygo Benui Keatingui su „Chevrolet Corvette C8.R“ automobiliu. Sportininkas vieną trasos ratą įveikė per 3 min. 52,376 sek. ir pusantros sekundės aplenkė antroje vietoje likusį Ahmadą Al Harthy, vairavusį „Aston Martin“.