Po gausybės pažeidimų, „Red Bull Ring“ trasoje atsirado žvyro zonos


© Aston Martin F1 Team
Po gausybės pažeidimų pernai, susijusių su trasos ribų nepaisymu, keliose „Red Bull Ring“ trasos posūkių saugos zonose atsirado žvyro.
Po praėjusio sezono Austrijos GP praėjo nemažai laiko, kol buvo paskelbti galutiniai lenktynių rezultatai, nes „Aston Martin“, įtarusi, kad varžovai nusižengė taisyklėms, pateikė protestą. Protestas buvo patenkintas, o aštuoniems sportininkams buvo skirtos baudos už trasos ribų pažeidimus.
FIA atstovas, kuris anksčiau ragino trasos operatorius įrengti žvyro zonas, jog sportininkai nenusižengtų taisyklėms, teigė, kad „rekomendavo trasai įrengti žvyro zonas devintame ir dešimtame posūkiuose.“
Per pastarąsias dvi savaites „Red Bull Ring“ operatoriai įvykdė FIA prašymą ir abiejuose posūkiuose įrengė 2,5 m pločio žvyro zonas.
Panaši žvyro zona buvo įrengta ir Šanchajaus trasos paskutiniame posūkyje šių metų Kinijos GP lenktynėms.
Kiti čempionatai, tokie kaip „MotoGP“, tokiuose posūkiuose nepageidauja, kad būtų įrengtos žvyro zonos. FIA tai pripažino savo rekomendacijoje, nurodydama: „Pažymime, kad nors tai nėra paprastas sprendimas, lyginant su kitais čempionatais, jis pasirodė esąs labai veiksmingas posūkiuose ir trasose, kuriose kyla panašių problemų.“
Nėra aišku, ar „Red Bull Ring“ operatoriai ketina pašalinti žvyro dangą rugpjūčio mėn., kai vyks „MotoGP“ lenktynės.
Pernai FIA ištyrė daugiau kaip 1200 galimų trasos ribų pažeidimų. Iš viso buvo nustatyti 83 pažeidimai, visi jie padaryti devintame ir dešimtame posūkiuose. Aštuoni lenktynininkai buvo už tai nubausti, o Estebanui Oconui buvo skirtos keturios baudos.