Po prasto pasirodymo kvalifikacijoje, L. Hamiltonas neslėpė nusivylimo

Arūnas Brasas

7/25/2025

Lewisas Hamiltonas Ferrari
Lewisas Hamiltonas Ferrari

© Ferrari

Po incidento Belgijos GP sprinto kvalifikacijoje, Lewisas Hamiltonas neslėpė nusivylimo.

Britas incidento neišvengė pirmoje važiavimų dalyje, kai paskutinėje posūkių kombinacijoje užsiblokavo galiniai automobilio ratai ir dėl to jis atsidūrė už trasos ribų.

„Ferrari“ sportininkas į kitą važiavimų etapą nepateko, tad startuos tik iš 18-os pozicijos.

„Sky Sports F1“ komentatorius ir buvęs „Formulės 1“ lenktynininkas Martinas Brundle’as šį incidentą per transliaciją pavadino „itin neįprastu“.

„Jo galinė ašis užsiblokavo stabdant, tai labai neįprasta“, – sakė jis. „Nemanau, kad kas nors liko tuo labiau nustebęs nei pats Lewisas Hamiltonas.“

Žurnalistų paprašytas pakomentuoti incidentą, L. Hamiltonas neslėpė nusivylimo.

„Manau, kad taip nutiko pirmą kartą per visą mano karjerą“, – sakė jis, paklaustas, ar priežastis buvo galinių ratų užblokavimas. O paprašytas papasakoti daugiau apie automobilio atnaujinimus, jis atsakė trumpai: „Ne kažin kas. Nėra daug ką pasakyti.“

Sportininkas nedaug žodžiavo ir kalbėdamas apie šeštadienį vyksiančias sprinto lenktynes, kurias jis turės pradėti iš rikiuotės galo.

„Rytoj – nauja diena, tad bandysim… akivaizdu, kad esu labai nusivylęs. Įdėta labai daug darbo, o rezultatas – prastas. Tikiuosi, kad rytoj bus geriau.“

Buvęs lenktynininkas ir „Sky Sports“ analitikas Anthony Davidsonas teigė, jog jam buvo netikėta, kad L. Hamiltonas pats prisiėmė kaltę už šį incidentą.

„Keista, kad jis prisiėmė kaltę“, – sakė jis. „Galbūt, kai vėliau peržiūrės įrašą, paanalizuos duomenis ir aptars su inžinieriais, pakeis savo nuomonę.“

„Šiuo metu jis atrodo prislėgtas ir pats save kaltina. Akivaizdu, kad buvo galinių ratų užsiblokavimas, o lenktynininkui tai padaryti nėra taip lengva, nebent esi neatsargus ir pernelyg stipriai nustumi stabdžių balansą į galą.“

„Šiuolaikiniuose automobiliuose lenktynininkas gali padaryti labai nedaug. Jie nebe tokie kaip anksčiau. Su pavarų perjungimo mentelėmis sunku ką nors padaryti, kad automobilis pradėtų slysti.“

„Kad ir ką jis sakytų – automobilis jį tiesiog apsuko.“