Po žmonių pasipiktinimo, „Mahindra“ atsisakė dirbtinio intelekto sukurtos influencerės


© Mahindra
Po socialiniuose tinkluose kilusio pasipiktinimo, „Formulės E“ „Mahindra“ komanda atsisakė dirbtinio intelekto sukurtos influencerės, kuriai buvo paskyrusi ambasadorės vaidmenį.
Antradienį „Mahindra“ paskelbė apie dirbtinio intelekto sukurtą influencerę, pavadintą Ava (nuotraukoje), kuriai skirta „parodyti komandos kelionę „ABB FIA Formulės E“ pasaulio čempionate ir siekti tvaresnės mūsų planetos ateities“.
Kurdama naująją ambasadorę „Mahindra“ naudojosi dirbtinio intelekto paslaugomis, tokiomis kaip „Midjourney“ ir „Leonardo AI“, o jos vadovė Roanne Crouse komentavo: „Ava - su mumis glaudžiai susijusi ir mūsų kelionę dokumentuojanti influencerė, tačiau turinti didesnį patrauklumą ir padedanti propaguoti mūsų, kaip organizacijos, pagrindines vertybes, yra projektas, kuriuo labai džiaugiamės.“
„Instagram“ paskyroje @avabeyondreality save apibūdino kaip „tvariųjų technologijų karalienę ir lenktynių maištininkę robotę“, o jos tikslas – „skatinti susidomėjimą pasitelkiant dirbtinio intelekto inovacijas“.
Socialiniuose tinkluose tokia idėja sulaukė neigiamos sirgalių ir žiniasklaidos atstovų reakcijos. Daugelis manė, kad komanda turėjo pasamdyti tikrą žmogų, o ne sukurti personą pasitelkiant dirbtinį intelektą.
„Tai, kad „Mahindra“ sukūrė dirbtinio intelekto komandos ambasadorę moterį, užuot tiesiog pasamdžiusi tikrą moterį šiam vaidmeniui užimti, yra neįtikėtinai nevykęs dalykas“, - socialiniame tinkle „X“ rašė automobilių sporto ryšių su visuomene konsultantas Devinas Altieri.
Žurnalistė Alanis King toje pačioje platformoje pridūrė: „Nesu dirbtinio intelekto ekspertė, bet viskas, ką matau, yra susiję su milžinišku energijos suvartojimu. Ar ne keista tai vadinti „tvariųjų technologijų čempionu?“
Reaguodama į žmonių pasipiktinimą, „Mahindra“ atsisakė minėto projekto. „Instagram“ paskyra buvo ištrinta netrukus po to, kai buvo paskelbta apie komandos sprendimą.
„Įvairovės, įtraukties ir naujovių puoselėjimas yra „Mahindra Racing“ pagrindas", - rašė generalinis direktorius ir komandos vadovas Fredericas Bertrandas. „Mūsų dirbtinio intelekto influencerių programa buvo sukurta atsižvelgiant į šias naujoves. Jūsų komentarai turi didžiulę vertę. Išklausėme, supratome ir nusprendėme nutraukti projektą.“