„Porsche Lietuva“: „Aurum 1006 km“ lenktynių trasa tapo išbandymu

Pranešimas spaudai

7/22/2025

Porsche 1006 km Palanga lenktynės
Porsche 1006 km Palanga lenktynės

© Porsche Lietuva

Šeštadienį Palangą sudrebino „Aurum 1006 km“ lenktynės, vainikavusios keturias dienas trukusį festivalį, subūrusį minias sportinių automobilių entuziastų. Permainingos oro sąlygos, tapo iššūkiu, ne tik jauniesiems, bet ir patyrusiems sportininkams. Vis tik, „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilius pilotavusioms „Porsche Lietuva 91“ ir „Porsche Lietuva 92“ komandoms – orų netikėtumai tapo privalumu ir dar vienu meistriškumo įrodymu lenktynių trasoje.

„Porsche Lietuva 91“ ekipažas, kurio sudėtyje važiavo Tomas Rudokas, Darius Gaučius, Tomas Svidinskas, Audrius Piktys, vadovaujamas vieno geriausių ralio šturmanų Lietuvoje – Aisvydo Paliukėno, GTO klasėje užėmė 3 vietą.

Antrajam „Porsche Lietuva 92“ ekipažui vadovavo kartingų sporto aistruolis – Edvardas Grabliauskas, o už lenktyninio „Porsche 911 GT3 Cup“ vairo sėdėjo Robertas Kupčikas, Tautvydas Rudokas ir Mantas Jasiulevičius – įsitvirtino 5 pozicijoje, GTO klasėje.

Anot, „Porsche Lietuva“ atstovybės „Aurum 1006“ dalyvavimo istorijoje, nebuvo nei vienerių metų, kad „Porsche“ komandos nebūtumėme išvydę lenktynėse. „Porsche“ laužo lenktyninių automobilių standartus bei ugdo jaunąją sporto profesionalų bendruomenę.

„Kaip ir kasmet, Palangos lenktynės tapo dar viena galimybe demonstruoti meistriškumą trasoje, prie kurios starto linijos šiemet stojo tiek patyrusių, tiek jaunųjų sportininkų sąstatas. Visus juos siejo bendras tikslas – siekti geriausių titulo, vadovaujantis profesionalumu ir bendryste“, – sako lenktynininkas R. Kupčikas.

„Porsche Lietuva 91“ ir „Porsche Lietuva 92“ komandos pilotavo vienus galingiausių, sportinius „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilius.

Į „Porsche 911 GT3 CUP“ įmontuotas 3,996 cm3, 6 cilindrų Boxer variklis, kurio maksimali galia - 375 kW (510 AG). Pastarajame modelyje montuojama sekvencinė 6 pavarų dėžė, o kuro bako talpa – net 110 litrų. Tad „911 GT3 Cup“ kūrėjai siekė ne tik išsigryninti techninių galimybių ribas, bet ir įtraukti šį modelį į viso pasaulio lenktynių komandų indėlį.

Prestižinėse lenktynėse netrūko ir nesėkmių, kurios anot R. Kupčiko, tapo pamokomis, padėsiančiomis tapti pranašesniais lenktynių metu ateityje.

„Galimybę pretenduoti į TOP-3 bendrojoje įskaitoje, praradome gana anksti dėl techninių gedimų – trūkus generatoriaus dirželiui kaito variklis, teko ilgam išsukti iš trasos. Tokios situacijos lenktynių trasose dažnu atveju nenuspėjamos, tačiau ugdo komandą, padedant ruoštis ateitiems startams“, – sako jis.

Nuo 2000-ųjų kasmet rengiamose prestižinėse automobilių „Aurum 1006“ žiedinėse lenktynėse šiemet dalyvavo 58 vairuotojai ir komandų vadovai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Jungtinės Karalystės, Olandijos ir Šveicarijos. Komandoms atstovavo po 3-5 sportininkus.