Portlande trečią pergalę sezone iškovojo W. Poweris

Arūnas Brasas

8/25/2024

Willas Poweris IndyCar
Willas Poweris IndyCar

© Penske Entertainment: Chris Owens

Portlande surengtose „IndyCar“ čempionato lenktynėse trečiąją pergalę šių metų sezone iškovojo „Penske“ komandos sportininkas Willas Poweris.

Po triumfo kvalifikacijoje, varžybas iš pirmosios pozicijos pradėjo „Foyt“ ekipos atstovas Santino Ferrucci, bet sportininkas jau pirmame posūkyje po starto atsidūrė antroje vietoje, nes pralaimėjo dvikovą minėtajam W. Poweriui.

Lenktynininkams nespėjus įveikti pirmojo rato, trasoje pasirodė saugos automobilis. Jo prireikė po to, kai vieta trasoje nepasidalinę Scottas Dixonas ir Pietro Fittipaldi neišvengė kontakto. Po jo S. Dixonas išlėkė iš trasos ir aštuntame posūkyje trenkėsi į apsauginę sieną. „Ganassi“ lenktynininkas baigė pasirodymą, tuo tarpu P. Fittipaldi sulaukė pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudos už sukeltą incidentą.

Lenktynes pratęsus penktame rate, W. Poweris išsaugojo lyderio poziciją, o čempionato lyderis Alexas Palou aplenkė S. Ferruccį ir atsidūrė antroje vietoje.

Jau pirmame rate lyderiu tapęs W. Poweris savo pirmąjį sustojimą atliko 32-ame rate. Reaguodamas į varžovo veiksmus, dar kitame rate savo sustojimą atliko ir A. Palou. Bet ispano sustojimas buvo prastesnis, tad į trasą jis grįžo vėl už W. Powerio ir atsilikinėjo nuo jo beveik dviem sekundėmis.

Sportininkams įveikus 45 ratus lyderį ir antroje vietoje važiavusį A. Palou skyrė 2,6 sek. O dar po penkių ratų persvara išaugo iki 3,6 sek.

Įpusėjus varžyboms, pirmoje vietoje toliau važiavo W. Poweris, o jį bandė vytis A. Palou, komandos draugas Josefas Newgardenas, S. Ferrucci ir Coltonas Herta.

Priešingai nei pirmą kartą, A. Palou nusprendė antrąjį sustojimą atlikti anksčiau už pagrindinį varžovą. Ispanas tai padarė 56-ame rate. O W. Poweris į techninio aptarnavimo zoną pasuko dar po vieno rato.

Sportininkams atlikus savo antruosius sustojimus, W. Poweris 65-ame rate sugrįžo į lyderio poziciją ir tuo metu turėjo tik sekundės persvarą prieš A. Palou. O per kitus dešimt ratų ta persvara išaugo iki 2,1 sek.

85-ame rate nesėkmingai sustojimas susiklostė C. Hertai. Po to, kai mechanikai aptarnavo jo automobilį, amerikietis nesugebėjo tinkamai pajudėti iš vietos, tad užgeso jo variklis. Bet sportininkas jį užvedė naudodamas hibridinę sistemą, o tai daryti techninio aptarnavimo zonoje draudžia taisyklės. Tad C. Herta sulaukė baudos iš teisėjų ir dėl to prarado ne vieną sekundę.

W. Poweris savo paskutinį sustojimą atliko 86-ame rate. O A. Palou tai padarė kitame rate.

Įveikus beveik šimtą ratų, pirmoje ir antroje vietoje važiavusius sportininkus skyrė beveik penkios sekundės. O per likusius ratus W. Poweris persvarą prieš A. Palou padidino beveik iki 10 sek. ir iškovojo trečiąją pergalę šių metų sezone.

Kitas „Penske“ komandos narys J. Newgardenas finišo liniją kirto trečias ir užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Teisėjų baustas C. Herta sugebėjo iškovoti ketvirtą vietą, o stipriausiųjų penketuką užbaigė antrasis „Ganassi“ komandos narys Marcusas Armstrongas.

Šį savaitgalį nesublizgėjo Deividas Malūkas. Stokojęs greičio kvalifikacijoje ir pasirodymą baigęs po pirmosios važiavimų dalies, Amerikos lietuvis lenktynėse taip pat nenustebino. Jis liko dvidešimtas.

Rezultatai