Priekinis „Mercedes“ sparnas gali tapti diskusijų objektu

automotosport.lt

2/14/2024

Mercedes Formulė-1
Mercedes Formulė-1

© Finn Pomeroy for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Šiandien oficialiai pristatytą „Mercedes W15“ automobilį išbandžius Silverstouno trasoje, specialistų dėmesį patraukė priekinis jo sparnas, dėl kurio gali kilti nemažai diskusijų.

Internete išplatintose naujo bolido nuotraukose dalis įgyvendintų sprendimų buvo paslėpti. Tačiau automobilį buvo galima geriau įvertinti po to, kai pasirodė pirmieji vaizdai iš Silverstouno trasos, kur „Mercedes“ išnaudojo filmavimams skirtą dieną ir įveikė pirmuosius ratus su naujuoju bolidu.

Specialistai atkreipė dėmesį į viršutinę priekinio sparno dalį, kurią sudaro du segmentai ir kurie turi būti sutvirtinti, kad automobilis įveiktų visus FIA testus ir patikrinimus. Dėmesį patraukė labai plonas priekinio sparno elementas naudojamas jo viršuje. Manoma, kad jis yra tik tam, kad sparnas atitiktų keliamus reikalavimus, nes pagal taisykles per visą sparno ilgį leidžiama naudoti ne daugiau kaip keturias uždaras sekcijas.

Panašu, kad „Mercedes“ rado tinkamą sprendimą. Tačiau dar neaišku, ar tokia elementų konstrukcija bus pakankamai tvirta, kad atlaikytų FIA bandymus ir ar nesulauks kitų komandų nepasitenkinimo bei skundų.

Taip pat negalima atmesti galimybės, jog tai tik gudrybė, siekiant nukreipti varžovų dėmesį nuo kitų įgyvendintų sprendimų. Kad ir koks bus rezultatas, tai rodo, kad „Mercedes“ ieško įvairių idėjų, kuriomis bandoma išgauti kuo didesnį pajėgumą.

Pastebėta, kad naujasis „Mercedes“ automobilis turi trumpesnę priekinę dalį nei jo pirmtakai. Manoma, kad tai bei kiti nauji priekinio sparno elementai, turės įtakos oro srauto trajektorijai.

Bus įdomu stebėti, kaip į „Mercedes“ sprendimus reaguos tiek FIA, tiek varžovai. Jiems teks užduotis išsiaiškinti, ar tai yra idėja, kurią reikia nukopijuoti ir pritaikyti savo automobiliams, skųstis dėl tokio sprendimo, ar laukti ir stebėti, kad būtų galima geriau įvertinti įgyvendintų sprendimų poveikį.