„Red Bull“ paskelbė naujų automobilių išdažymų pristatymo datą

Arūnas Brasas

11/11/2025

Red Bull
Red Bull

© Getty Images / Red Bull Content Pool

„Red Bull“ ir „Racing Bulls“ paskelbė, kad kartu su „Ford“ surengs bendrą renginį, kurio metu bus pristatyti 2026 m. F-1 automobilių išdažymai.

Renginys įvyks sausio 15 dieną, „Ford“ gimtinėje Detroite, JAV. Būtent jo metu abi komandos pristatys savo naujų bolidų išdažymus. Tai bus sezonas, kai „Red Bull Ford Powertrains“ debiutuos kaip abiejų komandų jėgainių gamintojas.

„Red Bull“ pasirinko Detroitą, norėdama pagerbti „Ford“ paveldą prieš pradedant pirmąjį bendros partnerystės sezoną.

„Red Bull Racing“ generalinis direktorius ir komandos vadovas Laurentas Mekiesas sakė:

„Red Bull Ford Powertrains“ eros pradžia žymi ne tik drąsų žingsnį į ateitį, bet ir rodo, kas įmanoma, kai pasaulinio lygio inžinerija, inovacijos ir aistra susijungia į vieną.“

„Matyti tokią energiją, tikslumą ir mastą, slypintį už šio projekto, yra įkvepianti patirtis. Tai kelių metų bendradarbiavimo tarp dviejų automobilių sporto vardų kulminacija. Esame nepaprastai sujaudinti galimybe pradėti šį naują skyrių, vedami to paties ryžto ir meistriškumo, kurie apibrėžia tiek „Ford“, tiek „Red Bull“.“

„Ford Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius Jimas Farley pridūrė:

„Nuo tada, kai paskelbėme apie savo sugrįžimą į „Formulę 1“ su „Red Bull“, „Ford“ komanda dirbo dieną naktį, kad pasiruoštų 2026-iesiems. Tačiau tai yra kur kas daugiau nei tik lenktynės.“

„Kalbame apie tai, kaip panaudosime „Formulėje 1“ įgytas žinias, kad mūsų automobiliai taptų geresni klientams. Tai, ką išmoksime kartu su „Red Bull“, formuos ateities technologijas. Būtent tai mane labiausiai jaudina šioje partnerystėje.“

„Racing Bulls“ generalinis direktorius Peteris Bayeris sakė:

„Esame be galo sujaudinti galėdami pasveikinti „Ford“ sugrįžtant į „Formulės 1“ pasaulį. Turėdama daugiau nei 125 metų paveldą, inovacijų istoriją ir visišką atsidavimą našumui, „Ford“ įkūnija tą pačią konkurencinę dvasią, kuri veda mūsų komandą į priekį.“

„Ši partnerystė sujungia pasaulinius prekės ženklus, kuriuos vienija meilė lenktynėms ir noras peržengti ribas.“

„Būdami „Red Bull“ šeimos nariais ir kartu su mūsų pagrindiniais partneriais „Visa“ ir „Cash App“, matome milžiniškas galimybes susivienyti, pasiekti naują gerbėjų kartą ir parodyti ateities našumo bei mobilumo viziją pasaulinėje arenoje.“

„Šios naujos eros pradžia Detroite, „Ford“ gimtinėje, daro šį įvykį ypatingai reikšmingą.“