„Renault“ vadovas: F-1 „Alpine“ komanda - neparduodama


© Renault SAS / Alpine
Nors ir sulaukė susidomėjimo, prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ neplanuoja parduoti „Formulės-1“ čempionate dalyvaujančios „Alpine“ komandos.
2024 m. sezonas Enstone įsikūrusiai komandai prasidėjo sunkiai - iki šiol ekipa yra iškovojusi tik du taškus. Tad dėl jos sudėtingos situacijos kilo kalbos, jog „Renault“ galbūt svarsto parduoti „Alpine“ ekipą.
Tarp potencialių kandidatų buvo minimas Michaelas Andretti, kurio komandos paraišką atmetė FOM. O pastaruoju metu sklandė gandai, kad prancūzų gamintojo ekipą norėtų įsigyti Kinijos „Geely“.
Tačiau „Renault“ grupės generalinis direktorius Luca de Meo pabrėžė, kad, nepaisant dabartinių „Alpine“ sunkumų, jis nėra suinteresuotas parduoti komandą.
„Noriu labai aiškiai pasakyti. Jokiu būdu neketiname pasiduoti“, - duodamas interviu britų leidiniui „Autocar“ sakė L. de Meo.
„Tai ne mano stilius. Mes neparduosime net dalies. Mums nereikia pinigų. Man žmonės teikė pasiūlymus į kairę ir į dešinę, paskui apie tai kalbėjo spaudoje. Bet mums tai neįdomu. Tai būtų kvaila, ir aš to nedarysiu.“
L. de Meo neslepia, kad nėra patenkintas dabartine „Alpine“ situacija ir teigia, kad buvo padarytos klaidos kuriant variklį ir važiuoklę.
„Kai prasidėjo hibridinių variklių erą, mūsų jėgainė nebuvo gera. Su „Red Bull“ buvome tapę pasaulio čempionais, tačiau su hibridiniu varikliu viskas ėmė strigti. Netgi su mūsų sukurtu 2021 m. varikliu kiekviename rate buvome 0,2-0,5 sek. lėtesni. O šiemet padarėme klaidų kurdami automobilį. Viską sudėjus, nuo to, kur turėtume būti, atsiliekame iki 1,5 sek.“
„Renault“ vadovas pridūrė, kad komandai sugrįžti į aukštesnes pozicijas reikia trijų dalykų.
„Pirma - tai kokybiška aukščiausios klasės žmonių komanda. Antra - lenktynių įniršis, didžiulis noras laimėti. Trečia - bendradarbiavimas ir pasitikėjimas visoje komandoje, bendradarbiavimo dvasia.“
„Nemanau, kad šiuo metu nusipelnėme būti geriausia komanda, bet mes F-1 esame ne tam, kad būtume turistai, todėl turime sunkiai dirbti. Žinoma, esame padarę klaidų. Taip nutinka. Tačiau manau, kad pasielgėme teisingai - „Alpine“ pagrindas yra F-1, o automobilis nudažytas mėlynai, kad atspindėtų savitą automobilių kultūrą.“
„Šis prekės ženklas visada varžėsi. Tačiau jis gali būti daug geresnis ir aš nenoriu praleisti progos.“