„Revolut“ taps pagrindiniu F-1 „Audi“ komandos rėmėju
Arūnas Brasas
7/30/2025


© gate.11 GmbH / Audi AG
Didžiosios Britanijos finansinių technologijų milžinė „Revolut“ nuo kito sezono taps pagrindine „Audi“ „Formulės 1“ komandos rėmėja. Apie pasirašytą ilgalaikę sutartį abi pusės oficialiai paskelbė trečiadienį.
Sparčiai auganti Londone įsikūrusi „fintech“ įmonė pernai buvo įvertinta 45 mlrd. JAV dolerių.
Kai kitais metais čempionate įsigalios nauji automobilių ir variklių reglamentai bei prisijungs „Cadillac“, Šveicarijoje įsikūrusi „Sauber“ komanda taps oficialia „Audi“ gamykline ekipa.
„Sauber“ komandos vadovas Jonathanas Wheatley atskleidė, kad susitarimas su „Revolut“ buvo pasiektas per mažiau nei keturis mėnesius ir teigė, kad tokia sutartis yra naudinga abiem pusėms.
„Jei norime įtraukti savo gerbėjus, mums reikia partnerio, kuris padėtų tai padaryti“, – sakė J. Wheatley.
„Turime stipriai plėstis į tą pasaulinę erdvę, kurioje šiuo metu yra „Formulė 1“, ir turime tapti patraukliausia komanda čempionate.“
J. Wheatley pažymėjo, kad ši partnerystė atspindi „Audi“ prekės ženklo stiprumą ir taip pat yra „puiki naujiena „Formulei 1“.
„Revolut“ turi daugiau nei 55 milijonus klientų, tačiau neturi fizinių padalinių. 2024 metais, po trejų metų laukimo, įmonė gavo bankinę licenciją Jungtinėje Karalystėje ir turi globalios plėtros planų.
„Revolut“ rinkodaros vadovas Antoine’as Le Nelas neatskleidė partnerystės finansinių detalių, bet pabrėžė, kad įmonė pasiryžusi ilgam bendradarbiavimui su „Audi“ ir siekia iki 2027 metų pasiekti 100 milijonų klientų.
Jis sakė, kad „Revolut“ ieškojo platformos, kuri padėtų plėtrai.
„Manau, kad turime galimybę pristatyti F-1 milžiniškai auditorijai“, – teigė jis. „Tiek mažmeninės prekybos, tiek verslo požiūriu manau, kad mums atsivers daug galimybių sujungti fanus su sportu naudojant „Revolut“ platformą.“
A. Le Nelas teigė, kad „Audi“ noras kovoti su F-1 komandomis senbuvėmis panašus į „Revolut“ kovą su tradiciniais bankais.
„Jeigu pažvelgsite į „Audi“ – tai labai aukštos klasės vokiškas prekės ženklas, dominuojantis savo rinkoje – būtent ten mes ir norime būti“, – sakė jis. „Tai „Revolut“ būdas pakilti ir pasiekti tą lygį, kuriame „Audi“ jau seniai yra.“
„Audi“ taip pat pranešė, kad „Revolut Business“ bus plačiai integruotas į komandos finansinius procesus.