Sportininkai pasisako prieš griežtesnes bausmes


© Pirelli / LAT Images
F-1 lenktynininkai neigiamai vertina sprendimą skirti griežtesnes bausmes už trasos ribų nepaisymą.
Praeityje už tai, kai lenktynininkas išvažiuoja už trasos ribų ir taip įgyja pranašumą prieš varžovą, buvo skiriama 5 sek. bauda. Nuo šiol už tokį nusižengimą skiriama 10 sek. bauda. Praėjusį savaitgalį tokių baudų jau sulaukė kai kurie F-3 ir F-2 lenktynininkai, bet F-1 atstovai jų išvengė.
„Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Lecleras mano, kad skirti 10 sek. baudą už minėtą nusižengimą yra „gana griežta“.
„Manau, kad pagrindinis prioritetas turėtų būti spręsti arba padėti mums bent jau geriau laikytis tų trasos ribų, nes šiuo metu tų baltų linijų mes beveik nematome“, - sakė C. Leclercas. „Penkių sekundžių bauda jau buvo gana skausminga. O dešimties sekundžių bauda, mano nuomone, yra per daug.“
Varžovui antrinęs „Mercedes“ sportininkas George‘as Russellas teigė, kad vairuojant šiuolaikinius F-1 automobilius, kartais būna labai sunku įvertinti trasos ribas.
„Stebint viską per televizorių, iš tikrųjų yra sunku suvokti, kaip sudėtingai viskas atrodo iš automobilio vidaus“, - sakė G. Russellas.
„Jūs sėdite taip žemai, kad matote tik 15 centimetrų padangos viršutinės dalies, o automobiliai važiuoja 70 milimetrų nuo žemės ar bet kokio kito paviršiaus. Todėl mums reikia tokių kelkraščių, kuriuos galėtume pajusti. Galų gale kai kuriose trasose, į kurias vykstame, nekyla jokių problemų dėl trasos ribų. Tik keliose trasose turime daugiau problemų dėl trasos ribų pažeidimų. Taigi, mums tiesiog reikia rasti būdą, kaip tai išspręsti.“
„Aston Martin“ lenktynininkas Lance‘as Strollas mano, kad trasos ribų problemą galima išspręsti už baltos linijos gražinus žvyrą arba žolę.
„Mes visi spaudžiame, kiek tik galime ir tuo pačiu stengiamės laikytis trasos ribų“, - kalbėjo L. Strollas.
„Manau, kad jei pakeistume daugelio trasų pobūdį, už baltos linijos grąžintume žvyrą arba žolę, tokiu atveju turėtume mažiau tokių problemų.“