T. Wolffas: dėl problemų su varikliu, praradome 0,5 sek. per ratą


© Jiri Krenek for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.
Toto Wolffas mano, kad šeštadienį Bahreine surengtose F-1 lenktynėse dėl problemų su varikliu, „Mercedes“ ir „Williams“ komandos per ratą prarado po puse sekundės.
Startavęs iš trečios pozicijos, „Mercedes“ lenktynininkas George‘as Russellas finišo liniją kirto penktas. O iš devintos vietos startavęs Lewisas Hamiltonas lenktynes baigė septintas.
Minėtasis G. Russellas vienu metu buvo pakilęs iki antros vietos. Tačiau susidūręs su variklio problemomis, prarado kelias pozicijas, tačiau pasiekė finišą.
Bėdų neišvengė ir L. Hamiltonas, kuris varžybų metu radijo ryšiu komandai pranešė apie sulūžusią sėdynę.
„Mercedes“ variklius naudojančios „Williams“ komandos sportininkai taip pat susidūrė su problemomis. Iškilus techninėms problemoms, Loganas Sargeantas buvo atsidūręs už trasos ribų, tačiau grįžo į lenktynes ir pasiekė finišą.
„Bandymai susiklostė gana geri. Be to, pasirodymai treniruotėse teikė vilčių. Automobilis buvo stabilus, geras. Mūsų lenktynininkams jis patinka“, - kalbėjo „Mercedes“ vadovas T. Wolffas.
„Kai pradėjome lenktynes su minkštomis padangomis, viskas vyko pagal planą. O paskui, deja, turėjome bėdų su varikliu. Kol kas negalime pasakyti, kodėl tai nutiko. „Williams“, viena iš mūsų klienčių, turėjo tą pačią problemą. Kitos dvi, „McLaren“ ir „Aston Martin“, - ne. Tai buvo netikėta.“
„Nuo tada, kai buvo perjungtas variklio režimas, per ratą praradome nuo penkių iki šešių dešimtųjų sekundės dalių per ratą. Negalėjome išnaudoti viso automobilio pajėgumo. Tikrai nebuvo smagu... Lenktynių pradžioje jau buvome viršiję leistiną normą. Nors aušinimo lygis buvo nustatytas toks pat, kaip ir ankstesnę dieną, kai įveikėme ilgas distancijas, jis staiga šoktelėjo į viršų.“
„Nemanau, kad kuri nors kita komanda naudojo didesnes aušinimo angas nei anksčiau. Taigi, tai problema, su kuria labiau susidūrėme mes.“