T. Wolffas: turime eksperimentuoti kiekvienose lenktynėse

Arūnas Brasas

3/31/2024

Lewisas Hamiltonas Mercedes Formulė-1
Lewisas Hamiltonas Mercedes Formulė-1

© Steve Etherington for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Toto Wolffas mano, kad jo vadovaujama „Mercedes“ komanda turės eksperimentuoti kiekvienose lenktynėse, kol neras šių metų W15 automobilio problemų sprendimo būdų.

Nei vienas iš ekipos sportininkų nepasiekė finišo Australijos GP lenktynėse. Komandai tai prasčiausia sezono pradžia nuo 2012 m.

Paskutinis lenktynių savaitgalis ekipai nežadėjo nieko blogo. Po trečios treniruotės, kuriose Lewisas Hamiltonas nuo geriausią rezultatą užfiksavusio varžovo atsiliko mažiau nei 0,1 sek., komanda buvo nusiteikusi optimistiškai. Tačiau kvalifikacijoje L. Hamiltonas pasirodymą jau baigė po antrosios dalies ir liko vienuoliktas, o George‘as Russellas iškovojo septintą vietą ir nuo „pole“ poziciją iškovojusio Maxo Verstappeno atsiliko daugiau nei pusė sekundės.

„Jums reikėjo išgirsti tai, ką po trečios treniruotės sakė Lewisas. Jo teigimu, automobilis buvo geriausias per trejus metus. Jis turėjo daug galinės prispaudžiamosios jėgos ir jautėsi užtikrintai“, - duodamas interviu „Fox Sports“ sakė T. Wolffas.

„Mes automobilio nustatymų daug nekeitėme. Vėliau trasos temperatūra pasikeitė penkiais laipsniais. Atrodo, jog tai nieko tokio. Bet tada automobilis, kuris buvo laikomas geriausiu per trejus metus, staiga virto tokiu, kurį sunku suvaldyti.“

Paklaustas, ar galėtų paaiškinti kodėl yra tokie dideli pajėgumo svyravimai, T. Wolffas sakė: „Mes neturime nė menkiausio supratimo.“

„Tai dalis problemos. Su šiais automobiliais dirba du su puse tūkstančio žmonių, pusė jų dirba su varikliu, kita pusė - su važiuokle. Mes viską stebime, o mūsų technologijos kažko nerodo, nes šis darbinis langas yra labai siauras. Aerodinamika kartais veikia, kartais ne. Po pietų buvo pakilęs vėjas, tad tai galėjo turėti įtakos. Bet mes kol kas negalime tiksliai nustatyti problemos.“

Treniruočių metu „Mercedes“ komanda nusprendė naudoti senesnės specifikacijos automobilio dugną, bet po prasto pasirodymo L. Hamiltonas sakė, kad bandymas eksperimentuoti visiškai nepasiteisino.

T. Wolffas pripažino, kad „Mercedes“ padėtis dabar yra tokia, kad komandai tenka eksperimentuoti kiekviename etape.

„Manau, kad priartėjome prie to, kad turime eksperimentuoti kiekvienose lenktynėse. Turime tai daryti ne tik penktadienį, nes atrodo, kad mūsų rezultatai su kiekviena diena vis blogėja. Penktadienį mums sekasi gerai, tada kai kuriose šeštadienio sesijose sekasi gerai. Kuo daugiau sukibimo, tuo greičiau važiuojame. Bet surinkti duomenys rodo, kad lubos dar nepasiektos.“