Teisėjams nubaudus „Toyota“, Ostine pergalę iškovojo „AF Corse“

Arūnas Brasas

9/2/2024

AF Corse WEC Ferrari
AF Corse WEC Ferrari

© FIAWEC / DPPI

Ostine surengtose 6 val. trukmės WEC lenktynėse, pirmąją pergalę šių metų sezone „Hypercar“ klasėje iškovojo „AF Corse“ komanda ir jos trijulė - Robertas Kubica, Yifei Ye ir Robertas Shwartzmanas.

Jiems nugalėti padėjo teisėjų sprendimas skirti baudą „Toyota“ komandai, kurios sportininkai Mike‘as Conway, Nyckas de Vriesas ir Kamui Kobayashi finišavo antri, nuo nugalėtojų atsilikę mažiau nei 2 sek.

Minėtasis R. Kubica varžybų pradžioje aplenkė kvalifikacijos nugalėtoją, „Ferrari“ sportininką, Antonio Giovinazzį ir tapo lenktynių lyderiu.

Po kurio laiko tas pats A. Giovinazzi neišvengė kontakto su vienu iš „Peugeot“ komandos automobilių, o po to susidūręs su problemomis pasitraukė iš varžybų. Tad po varžovo nesėkmės, R. Kubica įgijo dar didesnę persvarą.

Antroje varžybų situacija pasikeitė. Naudojusi kiek kitokią taktiką nei varžovai, „Toyota“ sugebėjo pavyti ir aplenkti varžovus iš Italijos. Prie automobilio vairo sėdęs K. Kobayashi vienu metu buvo įgijęs 10 sek. persvarą prieš antroje vietoje važiavusį R. Shwartzmaną ir atrodė, jog nugalės lenktynėse.

Iki finišo likus mažiau nei valandai, teisėjai skyrė K. Kobayashi pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą už tai, jog trasoje jis ignoravo mojuojamas geltonas vėliavas.

Nepaisant to, jog prarado lyderio poziciją ir daug laiko, K. Kobayashi sugebėjo pasivyti lyderį, tačiau jam pritrūko laiko jį aplenkti, tad teko pasitenkinti antra vieta.

Trečioji vieta atiteko vieninteliam trasoje likusiam „Ferrari“ komandos automobiliui, kuriuo lenktyniavo Miguelis Molina, Nicklas Nielsenas ir Antonio Fuoco.

Ketvirtoje vietoje lenktynes baigė „Cadillac“ komanda ir jos duetas - Earlas Bamberis ir Alexas Lynnas. O penketuką užbaigė „Alpine“ trijulė - Charlesas Milesi, Ferdinandas Habsburgas ir Paulas-Loup Chatinas.

Prancūzų komanda, už incidentą varžybų pradžioje, taip pat buvo sulaukusi pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudos, bet sugebėjo atsitiesti ir finišavus penkta pasiekti savo geriausią rezultatą šių metų sezone.

Lenktynės ramiai nepraėjo ir čempionate pirmaujantiems Kevinui Estre, Laurensui Vanthoorui ir Andre Lottereriui. „Porsche“ trijulė už mojuojamų geltonų vėliavų nepaisymą buvo gavusi pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą. Lenktynių metu taip pat nepavyko išvengti kontakto su vienu iš „Toyota“ automobilių, bet nepaisant to, komanda iškovojo šeštą vietą. Už jų finišavo kitas ekipos automobilis, kurį vairavo Fredericas Makowiecki, Mattas Campbellas ir Michaelas Christensenas.

Dešimtuką užbaigė ir likusius taškus išsidalino BMW, „Alpine“ ir „Jota“ komandos.

Aston Martin WEC
Aston Martin WEC

© FIAWEC / DPPI

LMGT3 klasėje pirmąją pergalę šių metų sezone iškovojo „Heart of Racing“ komanda. „Aston Martin“ automobilį vairavę Ianas Jamesas, Danielis Mancinelli ir Alexas Riberas ne tik buvo greičiausi kvalifikacijoje, bet ir sunkiai įveikiami lenktynėse. Minėtoji trijulė beveik 30 sek. aplenkė antroje vietoje likusią Lietuvos „Manthey PureRxcing“ komandą, kuri toliau išlieka lydere čempionate, LMGT3 klasėje.

Trečioji vieta lenktynėse galėjo atitekti „Vista AF Corse“ komandai. Bet pastarajai už techninių taisyklių pažeidimą buvo skirta 100 sek. „stop/go“ bauda. Ją atlikus komanda nukrito į dešimtą vietą, o paskutinė prizinė vieta klasėje atiteko „Manthey EMA“ ekipai ir jos sportininkams - Yasserui Shahinui, Morrisui Schuringui ir Richardui Lietzui.

Penketuką užbaigė „United Autosports“ ir WRT komandos.

Rezultatai