Veiksmo nestokojusios San Paulo GP lenktynėse – L. Norriso pergalė
Arūnas Brasas
11/9/2025


© McLaren Racing
Brazilijos Interlagos trasoje surengtose lenktynėse, kuriose netrūko kovos ir lenkimų, pergalę iškovojo čempionato lyderis Lando Norrisas.
Po starto Andrea Kimi Antonelli nepavyko aplenkti Lando Norriso, tad kvalifikacijos nugalėtojas išsaugojo lyderio poziciją.
Daug prasčiau lenktynių pradžia susiklostė Lewisui Hamiltonui ir vietos herojui Gabrieliui Bortoleto. Britas neišvengė kontakto su Franco Colapinto, po kurio turėjo pasikeisti nulaužtą priekinį sparną. O G. Bortoleto neišvengė kontakto su Lance‘u Strollu, po kurio jis trenkėsi į apsauginę sieną ir pasitraukė iš varžybų. Dėl šių incidentų trasoje pasirodė saugos automobilis.
Po kurio laiko davus pakartotinį startą, Oscaras Piastri pirmame posūkyje neišvengė kontakto su A. K. Antonelli, o šis neišvengė kontakto su greta važiavusiu Charlesu Leclercu, kuris atsidūrė už trasos ribų ir liko be priekinio rato. O. Piastri pakilo į antrą vietą, o C. Leclercas pasitraukė iš lenktynių.
Iš techninio aptarnavimo zonos startavęs Maxas Verstappenas per pirmus kelis ratus sugebėjo aplenkti ne vieną varžovą, bet nespėjus įveikti dešimties ratų, dėl pradurtos padangos jis buvo priverstas atlikti neplanuotą sustojimą. O grįžęs į trasą atsidūrė šešioliktoje vietoje už L. Hamiltono.
Septynioliktame rate teisėjai priėmė sprendimą dėl vieno iš incidentų ir O. Piastri sulaukė nemalonios žinios. Už kontaktą pirmame posūkyje jam buvo skirta 10 sek. bauda.
Tokios pat baudos sulaukė ir Yuki Tsunoda, kuris lenktynių metu neišvengė kontakto su Lance‘u Strollu.
Po to kai lenktynėms įpusėjus visi sportininkai atliko sustojimus, o O. Piastri ir jam skirtą baudą, australas atsidūrė septintoje vietoje. Tuo tarpu M. Verstappenas pakilo iki penktos vietos.
L. Hamiltonas, neįveikus 40 ratų, pasuko į techninio aptarnavimo zoną ir su apgadintu automobiliu pasitraukė iš lenktynių.
Po to, kai 51-ame rate savo antrąjį sustojimą atliko L. Norrisas, nauju lenktynių lyderiu tapo M. Verstappenas. Tuo metu jis turėjo 8 sek. prieš L. Norrisą ir 14 sek. prieš A. K. Antonellį.
Olandas savo paskutinį, trečią sustojimą atliko iki finišo likus mažiau nei 20 ratų. Pasikeitęs padangas ir sugrįžęs į trasą, jis atsidūrė ketvirtoje vietoje, už G. Russello, bet prieš Liamą Lawsoną ir O. Piastrį.
Likus aštuoniems ratams, M. Verstappenas aplenkė G. Russellą ir pakilo į trečią vietą. Tai padaręs jis ėmė vytis priekyje važiavusį A. K. Antonellį, nuo kurio atsilikinėjo mažiau nei tris sekundes.
Olandui pavyko pavyti varžovą iki finišo likus trims ratams. Tačiau „Mercedes“ sportininko jis neįveikė. Priekyje finišavęs pirmas, L. Norrisas šventė pergalę, o už jo likę A. K. Antonelli ir M. Verstappenas turėjo pasitenkinti antra ir trečia vietomis.
Už prizininkų trejeto liko G. Russellas, kuris paskutiniuose ratuose atlaikė O. Piastri spaudimą.
Už pirmojo penketuko liko, bet taškus iškovojo Oliveris Bearmanas, Liamas Lawsonas, Isackas Hadjaras, Nico Hulkenbergas ir Pierre‘as Gasly.




