Vėl kyla abejonių dėl „Audi“ F-1 projekto


© Audi AG
Pasklidus kalboms, kad vienas iš „Audi“ vadovų artimiausiu metu gali palikti savo postą, vėl imta abejoti vokiečių F-1 projektu.
Praėjus vos keliems mėnesiams po to, kai „Audi“ paliko jos generalinis direktorius Markusas Duesmannas, kuris buvo laikomas pagrindiniu F-1 projekto šalininku, dabar aiškėja, kad gamintoją paliks ir vienas iš projekto architektų, vyriausiasis plėtros vadovas (CDO) Oliveris Hoffmannas.
Praėjusiais metais buvo pratęsta O. Hoffmanno, kaip CDO, sutartis, tačiau vokiečių laikraštis „Bild“ skelbia, kad jis gali būti priverstas palikti užimamą postą. Teigiama, kad jo pasitraukimo priežastis - nesutarimai su dabartiniu „Audi“ generaliniu direktoriumi Gernotu Dollneriu dėl gamintojo ateities.
O. Hoffmannas taip pat kaltinamas dėl to, kad „Audi“ susiduria su prastais pardavimų rodikliais ir kad jo suplanuoti modeliai nebuvo tokie sėkmingi, kaip tikėtasi, arba jų debiutas buvo atidėtas.
Manoma, kad „Audi“ taryba O. Hoffmanno klausimą turėtų aptarti ketvirtadienį, o galutinį sprendimą kovo pradžioje galėtų priimti „Volkswagen“ grupės taryba. Galimi pokyčiai gali turėti įtakos „Audi“ F-1 projektui ir tolimesniems planams.
O. Hoffmannas gali būti paskirtas vadovauti F-1 projektui, tačiau toks žingsnis kelia abejonių ir papildomų klausimų, nes Šveicarijoje įsikūrusi „Sauber“ komanda, kurią perims „Audi“ nuo 2026 m., jau turi generalinį direktorių Andreasą Seidlą.
Komanda kol kas susiduria su sunkumais pritraukdama aukšto lygio specialistus į Šveicariją, be to, kyla klausimų dėl investicijų, kurių prireiks norint atsidurti rikiuotės priekyje.
O. Hoffmanno situacija taip pat susijusi su kalbomis, kad „Audi“ dalyvavimas „Formulėje-1“ vis dar nėra garantuotas 100 proc.
G. Dollneris 2023 m. gruodžio mėn. duodamas interviu leidiniui „Handelsblatt“ sakė, kad situacija nesikeičia. Tačiau jo komentarai buvo trumpi ir stokojo aistros bei entuziazmo.
Kalbama, kad G. Dollneris vis dar yra atviras „Sauber“ komandos akcijų pardavimui, jei būtų rastas investuotojas, kuris leistų „Audi“ išsisukti ir nepatirti didelės finansinės žalos.
Dabar F-1 išgyvena gerus laikus, yra daug suinteresuotų pirkėjų, tad neatmetama galimybė, kad kuri nors šalis būtų pasirengusi sumokėti daugiau nei 600 mln. eurų, kuriuos, kaip spėjama, „Audi“ sumokėjo už kontrolinį „Sauber“ akcijų paketą.
Tokie pranešimai apsunkina „Sauber“ komandos darbą, kuriai sunku įtikinti įvairius specialistus ar sportininkus ateityje prisijungti prie projekto, kai vis pasirodo pranešimai, jog „Audi“ gali taip ir neįžengti į „Formulę-1“.