Vienas iš 2026 m. F-1 techninio reglamento autorių palieka postą


© LAT Images / Pirelli
„Formulės-1“ vyriausiasis technikos direktorius Patas Symondsas po septynerių metų darbo palieka savo postą.
Britas čempionato organizacijoje dirbo nuo 2017 m. ir yra komandos, kuri rengė technines taisykles, narys. Jis ne tik prisidėjo prie taisyklių, kurios įsigaliojo nuo 2022 m., bet ir dalyvavo kuriant visiškai naują techninį reglamentą, kuris įsigalios po mažiau nei poros metų.
Britų „Autosport“ skelbia, kad dabar, kai naujas techninis reglamentas jau yra paruoštas, P. Symondsas nusprendė baigti darbą „Formulėje-1“ ir pasitraukti iš užimamų pareigų. Nors F-1 kol kas to oficialiai nepatvirtino, teigiama jog pirmadienį apie tai buvo pranešta F-1 darbuotojams. P. Symondsas iš karto pradėjo priverstines atostogas.
Specialistas jau kurį laiką kalbėjo apie neišvengiamą pasitraukimą. Tad daugelis manė, kad būtent 2026 m. F-1 techninis reglamentas bus paskutinis jo didelis darbas.
Nors nėra aišku, ką P. Symondsas darys toliau, žinant, kad jam greitai sukaks 71 metai, panašu, jog atėjo tinkamas metas pasimėgauti užsitarnautu poilsiu.
Prieš kelis metus, kai dabar galiojantis techninis reglamentas buvo paruoštas, P. Symondsas trumpam planavo išeiti į pensiją, bet galiausiai nusprendė tęsti darbą ir prisidėti prie naujo techninio reglamento paruošimo.
P. Symondsas daug metų praleido dirbdamas „Formulėje-1“. Savo karjerą jis pradėjo prisijungęs prie „Toleman“ komandos, kuri vėliau tapo „Benetton“. Jis buvo svarbus šios komandos, kuri kartu su Michaeliu Schumacheriu praėjusio amžiaus paskutiniame dešimtmetyje iškovojo čempionų titulus, narys.
Palikęs „Renault“ komandą po 2008 m. Singapūro GP skandalo, jis dirbo „Virgin“ ir „Williams“ komandose, o vėliau prisijungė prie „Formulės-1“.