WRC tikisi čempionate išsaugoti visus dabartinius gamintojus


© Hyundai Motorsport
Pasklidus gandams apie galimą „Hyundai“ pasitraukimą, pasaulio ralio čempionato (WRC) atstovai išreiškė viltį, kad jiems pavyks išsaugoti visus dabartinius gamintojus, o pristačius naują reglamentą, galbūt prisikviesti naujų.
Nuo tada, kai 2019 m. pabaigoje pasitraukė prancūzų automobilių gamintojas „Citroen“, čempionate „Rally1“ automobiliais varžosi tik trys pagrindinės komandos: „Toyota“, „Hyundai“ ir „M-Sport“, kuri dalyvauja su „Ford“ parama.
Ne taip seniai vykusio Lenkijos ralio metu pasklido kalbos, kad Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai“ planuoja įžengti į pasaulio ištvermės lenktynes (WEC), tad greičiausiai pasitrauks iš WRC.
„Hyundai“ automobilių sporto skyriaus prezidentas ir komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas užsiminė, kad apie gamintojo planus oficialiai turėtų būti paskelbta artimiausiu metu - šių metų rudenį.
Panašu, jog korėjiečių gali nesulaikyti ir tai, jog FIA pakeitė savo poziciją ir nusprendė nekeisti dabar galiojančio techninio reglamento iki 2027 m.
Žurnalistams pasidomėjus apie sklandančius gandus, WRC išreiškė viltį išsaugoti visus čempionate dalyvaujančius automobilių gamintojus.
„Negaliu sakyti, kad neabejoju, jog visi dabartiniai gamintojai liks, nes tai ne mūsų sprendimas, tačiau esu įsitikinęs, kad sukursime tokį gerą čempionatą, kad jame bus verta dalyvauti“, - sakė „WRC Promoter“ vyresnysis sporto direktorius Peteris Thulas.
„Taip pat tikiuosi, kad jei iki metų pabaigos parengsime gerą reglamentą, 2027 m. prisijungs dar bent vienas gamintojas. Toks yra mūsų tikslas. Tai mūsų noras, nes turime judėti į priekį. Bet negaliu komentuoti to, ką galvoja gamintojai. Kaip jau sakiau, čempionatas turi būti toks patrauklus, kad jie norėtų jame likti. Mes galime ir turime tai padaryti.“
„Padarysime viską, kad šie trys gamintojai liktų mūsų gretose. Turėjome diskusijų, esame atviri bet kokiems pasiūlymams. Manau, kad dar niekada neturėjome tiek daug gerų diskusijų, nesvarbu, ar tai būtų apie reglamentą, ar sporto taisykles.“
P. Thulas mano, kad FIA pasielgė teisingai nusprendusi nekeisti reglamento iki 2027 m.
„Manau, kad FIA noras užtikrinti techninių taisyklių stabilumą yra teisingas sprendimas. Buvo malonu diskutuoti apie įvairius dalykus, o tai, ką dabar turime, yra stabilumas. Tačiau mums dar svarbiau, kad 2027 m. taisyklės būtų paruoštos artimiausiu metu. Turime jas pristatyti šiais metais, nes privalome galvoti apie ateitį, tad jau dabar vyksta daug darbų.“