Z. Brownas atskleidė, kas slėpėsi po žinute „papajos taisyklės“

automotosport.lt

9/1/2024

McLaren Formulė-1
McLaren Formulė-1

© McLaren Racing

„McLaren“ vadovas Zakas Brownas paaiškino, ką komanda turėjo omenyje, kai per Italijos GP lenktynes radijo žinutėse Lando Norrisui ne kartą minėjo „papajos taisykles“.

Žinutė apie „papajos taisykles“ į tiesioginį eterį pateko du kartus. Po pirmojo L. Norriso apsilankymo techninio aptarnavimo zonoje, brito lenktynių inžinierius Willas Josephas jam pasakė: „Lando, tikėtina, kad turėsime dengti kitą automobilį. Tai bus „papajos taisyklės“.

Vėliau, kai L. Norrisas priartėjo prie komandos draugo O. Piastri, W. Josephas jam pasakė: „Tau leidžiama lenktyniauti su Oscaru. Papajos taisyklės“.

„McLaren Racing“ vadovas Zakas Brownas sakė, kad ši frazė buvo priminimas apie vidines taisykles abiem jų lenktynininkams: „Tai reiškia: lenktyniaukite vienas su kitu pagarbiai, duokite vienas kitam pakankamai vietos ir nelieskite vienas kito. Būtent taip jie ir padarė“, - sakė Z. Brownas.

„McLaren“ lenktynininkai vos nesusidūrė pirmajame lenktynių rate, kai O. Piastri aplenkė L. Norrisą „Roggia“ posūkio išorėje. Išvažiuodamas iš posūkio L. Norrisą aplenkė ir Charlesas Leclercas, kuris vėliau nugalėjo lenktynėse.

Z. Brownas sakė, kad komandos lenktynininkams buvo pasakyta: „Tiesiog venkite kontakto ir jie to išvengė“.

„Tai buvo gera, sunki kova. Taip nutinka, kai turi du pirmo statuso lenktynininkus. Jie abu nori laimėti lenktynes, todėl kovojo švariai.“

Nors L. Norrisas užima antrą vietą čempionate ir kovoja dėl čempiono titulo, komanda iki šiol leidžia savo sportininkams laisvai kovoti tarpusavyje.

Z. Brownas užsiminė, kad lenktynių pabaigoje ekipa galėjo pasielgti kitaip, jei L. Norrisas vienu metu nebūtų išvažiavęs iš trasos ir dar labiau atsilikęs nuo O. Piastri.

„Mes tiesiog susikoncentravome į tai, kad pasiektume kuo geresnių rezultatų, ir tai darome kiekvieną savaitgalį“, - sakė jis. „Lando suklydo, todėl jis tarsi eliminavo save iš kovos dėl pergalės, tad leidome jiems lenktyniauti iki galo.“

Nors O. Piastri pirmavo ilgą laiką, C. Leclercas aplenkė jį ir iškovojo pergalę, nes priešingai nei jo varžovai, jis atliko tik vieną sustojimą.

„Mes diskutavome apie tai, bet manėme, kad geriausia būtų nebandyti“, - aiškino Z. Brownas.

„Manau, kad komanda neturėjo ko prarasti naudodama tokią strategiją, nes blogiausia, kas galėjo nutikti, galėjome likti trečioje vietoje. Tačiau „Ferrari“ komandai tai pasiteisino, tad lenkiu galvą prieš juos. Visada malonu matyti „Ferrari“ triumfą Monzoje.“