Z. Brownas tikisi M. Verstappeno atakos: Nenorėtum praleisti starto

Arūnas Brasas

11/29/2025

Maxas Verstappenas
Maxas Verstappenas

© Getty Images / Red Bull Content Pool

„McLaren“ generalinis direktorius Zakas Brownas sako, kad Maxas Verstappenas nepraleis progos, tad pirmame posūkyje po starto bandys atakuoti abu britų ekipos sportininkus, startuosiančius iš pirmų pozicijų.

Olandas šeštadienį surengtuose važiavimuose greičiu nusileido tik „pole“ iškovojusiam Oscarui Piastri ir Lando Norrisui – sportininkams, su kuriais kovoja dėl čempiono titulo.

Jei M. Verstappenas finišuos už „McLaren“ sportininkų, olandas bus eliminuotas iš kovos dėl titulo.

Kadangi Losailo trasoje labai sunku lenkti, o strategijos apribotos privalomais dviem sustojimais, „McLaren“ vadovas Z. Brownas tikisi, kad M. Verstappenas bus agresyvus ir stengsis išnaudoti visas progas įveikti varžovus.

„Be abejo jis mėgins išsiveržti į priekį iki pirmo posūkio, todėl aš tikrai nepraleisčiau lenktynių starto“, – sakė Z. Brownas.

„Mūsų tikslas, kad papajos spalvos bolidas laimėtų čempionatą, todėl jei galime finišuoti taip, kaip startuojame, ir Abu Dabyje matyti dvikovą tarp dviejų mūsų lenktynininkų, tai mums idealus scenarijus. O jei jie norės apsikeisti pozicijomis, tai jau jų reikalas, man nesvarbu.“

„Viskas kaip įprasta, jie žino taisykles, mums patinka stebėti jų kovą – jie varžosi atkakliai, bet švariai. Jie žino, kad jei sugebės atitrūkti, Abu Dabyje būsime geroje padėtyje. Bet pažiūrėsim – pirmiausia jiems reikia tai įgyvendinti.“

„Red Bull“ patarėjas Helmutas Marko taip pat tikisi, kad M. Verstappenas „kurs fejerverkus“: „Žinoma. Ir kai žinai, kad Maxas yra šalia tavęs, dauguma varžovų pradeda nervintis“, – sakė jis, duodamas interviu „Sky Germany“.

Vėliau bendraudamas su žurnalistais austras pridūrė: „Lenkti beveik neįmanoma. Manau, kad tai reikia daryti pirmajame posūkyje arba per pirmus du ratus. Bet turime du sustojimus, o tai suteikia tam tikrų taktinių galimybių.“

„Prieš kvalifikaciją mes daug ką pakeitėme. Visų pirma sumontavome senesnės specifikacijos dugną ir atlikome kitus pakeitimus. Taigi, mes išsprendėme problemą. Visą savaitgalį atsilikome maždaug puse sekundės. Dabar – tik dviem dešimtosiomis, todėl jaučiamės užtikrinčiau.“

„Aš vis dar optimistiškai nusiteikęs, nes skirtumas su vidutinėmis ir kietomis padangomis buvo dar mažesnis, todėl manau, kad lenktynėse galime būti konkurencingi.“