Z. Guanyu ir A. Giovinazzi bus „Ferrari“ komandos atsarginiai

Arūnas Brasas

2/5/2025

Zhou Guanyu Antonio Giovinazzi Ferrari
Zhou Guanyu Antonio Giovinazzi Ferrari

© Ferrari

„Ferrari“ komanda trečiadienį oficialiai paskelbė, kad jos atsarginiai lenktynininkai šiemet bus Zhou Guanyu ir Antonio Giovinazzi.

Praleidęs tris metus „Sauber“ komandoje, Z. Guanyu buvo priverstas ieškotis darbo, nes šveicarų ekipa nusprendė su juo nepratęsti sutarties.

Praėjęs sezonas sportininkui iš Kinijos buvo itin sunkus. Jis buvo vienintelis „Sauber“ komandos narys, kuriam pavyko iškovoti taškų ir tai jis padarė Katare vykusiose lenktynėse, kuriose finišavo aštuntas. Tačiau sezonui pasibaigus, Z. Guanyu ir Valtteri Bottas buvo priversti atsisveikinti su ekipa.

Šveicarų komanda, kuri nuo 2026 m. taps gamykline „Audi“ ekipa, nusprendė pakeisti abu iki tol jai atstovavusius sportininkus, tad pasirašė sutartis su F-1 veteranu Nico Hulkenbergu ir praėjusių metų F-2 čempionu Gabrieliu Bortoleto.

Z. Guanyu tai bus sugrįžimas į „Ferrari“. Jis prie italų komandos sportininkų akademijos prisijungė dar 2014 m. Praleidęs kelis sezonus F-3 čempionate, jis pasitraukė iš „Ferrari“ akademijos ir prisijungė prie „Renault“ programos bei lenktyniavo F-2. Vėliau pasitraukė ir iš jos, kad galėtų pasirašyti sutartį su „Sauber“ ir debiutuoti F-1 čempionate.

Pasibaigus praėjusių metų sezonui ir pasitraukus iš „Sauber“, V. Bottas grįžo į „Mercedes“, kur užims atsarginio sportininko rolę. Tuo tarpu trečiadienį paaiškėjo, kad Z. Guanyu tokias pačias pareigas užims „Ferrari“ ekipoje.

Atsarginio sportininko ir bandytojo role Z. Guanyu dalinsis su A. Giovinazzi, kuris dirba italų komandoje pastaruosius kelis metus bei lenktyniauja Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate WEC.

Z. Guanyu tikisi, kad tai, jog jis lieka dirbti F-1 komandoje, sustiprins jo šansus kitais metais sugrįžti į čempionatą ir užsitikrinti vietą pagrindinėje sudėtyje. Tokį šansą jam gali suteikti „Cadillac“ komanda, kuri 2026 metais turėtų debiutuoti čempionate. Ji jau yra pasirašiusi sutartį su „Ferrari“ dėl jų variklių ir pavarų dėžių naudojimo.