N. Hulkenbergas: „Audi“ neturi noro pereiti prie V10 variklių
Arūnas Brasas
4/10/2025


© Audi AG
„Sauber“ komandos lenktynininkas Nico Hulkenbergas pareiškė, kad „Audi“, kuri „Formulės-1“ čempionate debiutuos kitais metais, neturi jokio noro pereiti prie V10 variklių.
Jau kitais metais čempionate įsigalios ne tik naujas automobilių, bet ir jėgainių techninis reglamentas. Tai įvyks pirmą kartą nuo 2014 metų. Dėl naujų variklių taisyklių buvo sutarta dar prieš tris metus. O nuo tada F-1 pavyko prisivilioti tokius gamintojus kaip „Audi“, „Ford“ ir „Cadillac“ bei įtikinti sugrįžti „Honda“.
Tačiau vasario mėnesį FIA prezidentas Mohammedas Ben Sulayemas viešai pasiūlė „Formulei-1“ keisti variklių formatą ir grįžti prie V10 motorų.
„Turėtume apsvarstyti įvairias kryptis, įskaitant ir riaumojančius V10 variklius, varomus tvariaisiais degalais“, - tuomet sakė FIA vadovas.
Nors nėra jokių perspektyvų, kad variklių taisyklės bus pakeistos jau kitais metais, šį savaitgalį planuojama surengti diskusijas dėl to, kad būtų galima paankstinti naujų variklių taisyklių įsigaliojimą.
N. Hulkenbergas abejoja, kad „Audi“ pritars siūlomam taisyklių keitimui, nes dalyvauti F-1 gamintojas nusprendė įvertinęs reglamentą, kuris įsigalios nuo kitų metų.
„Akivaizdu, jog šios naujos variklių taisyklės buvo svarbi „Audi‘ sprendimo žengti į „Formulę-1„ dalis“, - sakė N. Hulkenbergas. „Taigi nemanau, kad iš „Audi“ pusės yra didelis noras tai keisti. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad iki naujo reglamento įsigaliojimo liko visai nedaug laiko.“
„Akivaizdu, kad dabar dėl to kilo daug triukšmo. Nežinau, kas jį sukėlė. Visa tai panašu į užgaidas, bet pažiūrėsime, kas įvyks šį savaitgalį rytoj.“
Savo nuomonę apie grįžimą prie V10 variklių išsakė ir „Aston Martin“ sportininkas Fernando Alonso, kuris tokios idėjos svarstymus prilygino siūlymui lenktyniauti nenaudojant „Halo“ sistemos.